اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

یک بار برای همیشه مشکل مسکن حل شود

امام جمعه ساوه با بیان اینکه خرید منزل در ساوه بسیار سخت است، گفت: قیمت‌های میلیاردی عجیبی در این شهر می‌بینیم که لازم است یک بار برای همیشه این مشکل مسکن حل شود تا مردم خصوصا جوانان عزیز به انقلاب خوش بین باشند لذا باید برای تحقق این امر هزینه کنیم.

یک بار برای همیشه مشکل مسکن حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه گفت: حفاظت از نظام جمهوری اسلامی با جان و مال وظیفه همه ماست لذا اگر کسی با عملکردش و زبانش باعث تضعیف نظام شود مرتکب خطا و گناه شده است.

وی افزود: باید جامعه خود را تا می‌توانیم مملو از مهر و محبت کنیم و کاری کنیم که مردم خودشان حافظ این نظام باشند که تا امروز هم همینطور بوده و مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه دشمن امروز عفت جوانان ما را نشانه گرفته است،گفت: امروز باید به موضوع حجاب و اخلاق بیشتر توجه کنیم چراکه دشمن در تلاش است با این موضوعات بار دیگر به کشور ضربه بزند اما اگر آنکه کشف حجاب می‌کند بداند با این کارش دشمنان قسم خورده کشور خوشحال می‌شوند، دست به این اقدام نخواهد زد.

وی بر لزوم حمایت و پشتیبانی از ایران در همه عرصه‌ها گفت: امروز وظیفه معلمان، اساتید، روحانیت و افراد مرتبط با فرهنگ و اخلاق جامعه وظیفه مهمی بر دوش دارند و باید جامعه و خصوصا دانش آموزان را بیشتر با خدا و دین انس دهند.

حجت الاسلام رحیمی همچنین در ادامه با اشاره به مشکل مسکن در کشور بیان کرد: امروز ما با گذشته و زمان طاغوت اصلا قابل قیاس نیست، آن زمان تهران حلبی آباد بود اما امروز خوشبختانه همه جا آباد است اما علیرغم اینکه کار کردیم امروز باز هم مشکل اساسی ما مسکن است.

امام جمعه ساوه افزود: ما در این شهر و کشور زمین برای ساخت مسکن فراوان داریم اما آنچه نیاز داریم یک همت بلند و یک غیرت مردانه و یک اقدام جهادی است تا مشکل اساسی مردم خصوصا جوانان را رفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم چه دست‌هایی پشت پرده است که نمی‌گذارند این آرزو برآورده شود اما از مسئولان میخواهیم به جوانان زمین و مسکن بدهند و اجازه دهند بدون دغدغه تشکیل زندگی بدهند و آینده این کشور را بسازند.

وی با بیان اینکه اجاره خانه در ساوه سرسام آور است، گفت: الان افراد در این شهر اگر کار کنند و مستاجر باشند بیشتر درآمد خود را باید برای کرایه خانه کنار بگذارند، چرا باید بعد از تهران ساوه یکی از گرانترین شهرهای کشور باشد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه خرید منزل در ساوه بسیار سخت است، ادامه داد: قیمت‌های میلیاردی عجیبی در این شهر می‌بینیم که لازم است یک بار برای همیشه این مشکل مسکن حل شود تا مردم خصوصا جوانان عزیز به انقلاب خوش بین باشند لذا باید برای تحقق این امر هزینه کنیم.

وی بیان کرد: هیچ کسی در هیچ گوشه از این کشور نباید از داشتن خانه محروم باشد لذا بر دولت اسلامی واجب است که برای این مسئله مهم چاره اندیشی اساسی کند و با همکاری خود مردم ، آنها را خانه دار کنند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی نیز گفت: هنر اسلامی هنری است که با معارف بلند الهی آمیخته باشد و مسائل سیاسی را نیز در قالب هنر بیان کرده و زبان هنر را در خدمت اسلام به کار بگیرد.

گفتنی است در حاشیه نماز جمعه امروز ساوه ، میز خدمت دادگستری شهرستان ساوه با حضور رئیس دادگستری، دادستان و برخی از قضات برگزار و به سوالات مراجعین پاسخ داده شد.

پایان پیام/  ‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول