اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی

رئیس قوه قضاییه گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی تخصیص داده شد که این مبلغ ظرف حدود دو سال از اعتبارات استانی و قوه قضاییه تعلق می‌گیرد.

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر به استان مرکزی اظهار کرد: سعی کردیم در استان دو برنامه را دنبال کنیم یکی سرکشی به حوزه های مختلف قضایی استان تا به برخی معضلات و مشکلات رسیدگی کنیم و اگر نقاط ضعفی است در مرحله اول اشراف پیدا کرده و ثانیاً برای رفع آن تلاش کنیم.

وی افزود: ارتباط با مردم یکی دیگر از اهدافی بود که در این سفر دنبال شد، به دنبال این بودیم تا از نزدیک سخنان آنها را بشنویم و مسائلی که قوه قضاییه می تواند به مردم کمک کند و یا به طور غیر مستقیم میتوان در جلسه شورای عالی طرح کنیم و از مجلس و از قوه مجریه مسائل را منتقل کنیم تا بتوان به  آنها کمک کرد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: در همین راستا هر کدام از اعضای هیئت به شهرستانها رفتند با مردم صحبت کردند، ساعتی پیش نیز گزارش های خود را ارائه دادند و برای برخی از آنها تصمیم‌گیری شد برخی نیز در تهران پیگیری می‌شود.

اژه‌ای بیان کرد: در مجموع مسائل قرار شد به حوزه‌های قضایی و یا سازمان های وابسته مثل پزشکی قانونی و یا سازمان‌ زندان ها و... کمک کنیم حدود ۸۰ میلیارد تومان ظرف مدت دو سال برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی تخصیص داده شد.

وی افزود: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بخش قابل توجهی از مشکلات استان مرکزی در زمینه پزشکی قانونی و زندان‌ها مرتفع شود هرچند بیش از این مقدار نیاز دارند. بخشی از این مبلغ از منابع استانی و بخشی نیز از سمت قوه تامین می شود.

قاضی‌القضات همچنین به مسئولان دادگستری استان مرکزی دستور داد که همه درخواست‌ها و نامه‌های مردمی احصاء شده در جریان این سفر را مجدانه و در اسرع وقت پیگیری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول