اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

35 راهدارخانه در استان مرکزی شبانه‌روز فعال هستند/ برف‌روبی ۱۹ هزار کیلومتر باند

استاندار مرکزی از فعال سازی ۳۵ راهدارخانه برای ارائه خدمات مناسب و استفاده از امکانات و ظرفیت در طرح زمستانه خبر داد.

35 راهدارخانه در استان مرکزی شبانه‌روز فعال هستند/ برف‌روبی  ۱۹ هزار کیلومتر باند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: طبق روال هرساله و به منظور مقابله با حوادث احتمالی جاده‌ها در فصل سرما تیم‌های راهداری در کنار عوامل اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و سایر نیروهای امدادرسان در حال آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: در زمستان امسال 35 راهدارخانه با ۳۸۰ راهدار در قالب ۵۶ گروه راهداری وظیفه برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاکسازی جاده‌های استان را برعهده دارند، اظهار کرد: امکانات تمامی راهدارخانه برای خدمت دهی به مردم فراهم است و در صورت بروز مشکل می‌توان از ظرفیت و امکانات راهدارخانه‌ها استفاده کرد.

استاندار مرکزی افزود: همچنین هم اکنون  ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به صورت ۲۴ ساعته به صورت آماده باش و مشغول به کار هستند.

مخلص‌الائمه گفت: با وجود دو روز بارندگی در روزهای اخیر با تلاش و کوشش عوامل راهداری و دستگاه‌های حادثه خاصی در جاده‌ها رخ نداده و مسافران با سلامت کامل به مقصد خود رفتند.

وی با اشاره به لزوم توجه رانندگان به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و عوامل راهداری گفت: هرچه همکاری مردم در این ایام بیشتر باشد، زمستان بدون مشکلی را سپری خواهیم کرد.

 استاندار مرکزی با ارتباط بی‌سیم با کلیه راهدارخانه ها و گشت‌های سیار راهداری، از خدمات و تلاش راهداران در برقراری تردد ایمن تقدیر و تشکر کرد.

 به گزارش فارس از ابتدای بارش‌های دو روز اخیر تاکنون ۱۹ هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان  برفروبی و پاکسازی شد، همچنین سه هزار و ۵۰۰ تُن مخلوط ماسه و نمک  برای جلوگیری لغزندگی و حوادث احتمالی در جاده‌های استان پخش شد.

جاده‌های استان مرکزی اکنون باز است و تردد در آنها به صورت روان در جریان است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول