اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۴۱ طرح عمرانی، اقتصادی در دلیجان به بهره‌برداری رسید/ جمع‌آوری کابل‌های مسی برق تا پایان سال

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون وزیر صمت ۴۱ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

۴۱ طرح عمرانی، اقتصادی در دلیجان به بهره‌برداری رسید/ جمع‌آوری کابل‌های مسی برق تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز همزمان با هفته دولت و با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان‌ گسترش صنایع؛ ۴۱ طرح عمرانی اقتصادی به اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در دلیجان به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جریان افتتاح پروژه‌های شهرستان دلیجان که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد، گفت: دولت با همه توان برای باز کردن گره‌هایی که در تولید و اشتغال‌زایی به میدان آمده است.

دلیجان ۸۰ درصد الیاف شیشه کشور را تولید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با بیان اینکه امروز دولتمردان خود را از مردم می دانند، افزود: نیروگاه ۱۲ مگاواتی کارخانه سیمان انارک دلیجان یکی از پروژه‌هایی بود که با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایدرو افتتاح شد و از پروژه‌هایی بود که خوشبختانه در بازده زمانی کوتاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت‌.

 

وی با اشاره به بازدید از یک شرکت تولیدکننده الیاف صنعتی تصریح کرد: شهرستان دلیجان ۸۰ درصد الیاف شیشه کشور را تولید می‌کند و در این زمینه صادرات مطلوبی دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر حمایت‌های مسؤولین جدی است و باید گره‌های موجود را از مسیر تولید برداشت تا خاطره خوبی در ذهن مردم باقی بماند.

استاندار مرکزی در دیدار با خانواده شهید علیرضا قجری در شهر نراق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در سال جاری افتتاح یکسری طرح‌ها در ۶ ماه اول و مابقی در دهه فجر صورت خواهد گرفت.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: در هفته دولت ۷۷۰ طرح در استان مرکزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در حوزه دهیاری‌ها و عمران روستایی بوده است، تصریح کرد: افتتاح ۱۶ مدرسه با ۷۴ کلاس، مرکز دیالیز و مرکز اورژانس از جمله این پروژه‌ها است.

استاندار استان مرکزی با اشاره به اصلاح صد در صد شبکه برق آشتیان، خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری تمام کابل‌های مسی برای جلوگیری از سرقت جمع‌آوری می‌شوند.

 

لازم به ذکر است؛ حضور در گلزار شهدای نراق، بازدید از چندین شرکت صنعت تولیدکننده انواع لوله، پروفیل و نورد گرم؛ شرکت الیاف و تولیدکننده موکت، لایه‌های صنعتی و الیاف صنعتی همچنین بررسی میدانی برخی کارخانجات از دیگر برنامه‌های روز آخر هفته در شهرستان دلیجان بود.

طرح فیلتر پرس معدن مس دلیجان افتتاح شد

به گزارش فارس همچنین طرح فیلتر پرس معدن مس دلیجان افتتاح شد.

 طرح معدن مس محمد آباد دلیجان با حضور معاون وزیر صمت، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار مرکزی، مدیرکل صمت استان مرکزی و جمعی دیگر از مسئولین طرح معدن محمدآباد دلیجان مورد بازدید قرار گرفت و طرح فیلتر پرس معدن مذکور افتتاح شد.

 

با افتتاح این طرح پساب معدنی موجود جداسازی و به فرآیند استفاده مجدد باز می‌گردد.

گفتنی است؛ در ادامه حضور معاون وزیرصمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش صنایع؛ طرح توسعه استحصال کنسانتره آهن از باطله‌های کارخانه مس نیز کلنگ‌زنی شد.

 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول