اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مرکزی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به منظور تکمیل ساختمان اداری امدادی اراک و طرح‌های این جمعیت خبر داد.

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عبدالکریم شعبان زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهوری جهت تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک، تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و همچنین تجهیز و توسعه پایگاه‌های این جمعیت در استان تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری جهت تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی، توان‌بخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یاد شده امیدواریم این ساختمان به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه شهرستان اراک در  مرکز استان واقع شده است و قطب صنعت کشور می‌باشد، ادامه داد: کلنگ این پروژه در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد که امیدواریم با تخصیص صددرصدی این مجموعه هرچه سریعتر راه‌اندازی شود.

 شعبان زاده در ادامه افزود: شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده که جمعیت هلال احمر نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انبار اقدام کرد که کلنگ این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری نیز ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص  داده‌  شد که امیدواریم با تکمیل این مجموعه پاسخگویی مناسبی در حوادث احتمالی این شهرستان داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیز ۱۴ پایگاه امداد و نجات سطح استان نیز ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و این در حالی است، ۱۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و یک‌صد میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مرکز طی دو سال آتی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول