اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح ۸۹ طرح اقتصادی در ساوه

استاندار مرکزی از افتتاح و بهره برداری از ۸۹ طرح همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۸۹ طرح اقتصادی در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه , فرزاد مخلص الائمه عصر امروز یکشنبه در ادامه سفر به شهرستان ساوه و در جریان بازدید از کلانتری 13 علوی ساوه گفت : شهیدان رجایی و باهنر بعنوان دو الگو و اسوه دولت و انقلاب در خدمت صادقانه به مردم بودند و ترور این دو عزیز مصداق آن بود . 

وی با بیان اینکه ترورهای دشمن در روزهای نخست انقلاب دوران سختی را برای کشور ایجاد کرده بود گفت : ترورهای اوایل انقلاب خصوصا در دهه شصت و همزمان با ترور شهیدان رجایی و باهنر که با دفاع مقدس همزمان شده بود دوران سختی را بر کشور ایجاد کرد و اگر در هر کشوری این میزان ضربه به پیکره یک انقلاب نوپا وارد میشد قطعا از بین میرفت . 

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه نظام شکوهمند انقلاب اسلامی با گذشت بیش از 40 سال از شکوفایی خود روز به روز تنومندتر میشود خاطرنشان کرد : هیچ انقلابی در جهان نتوانسته است مانند انقلاب اسلامی ایران اقتدار خود را حفظ کند و با همه دشمنی ها سرافراز باشد . 

مقام عالی دولت در استان مرکزی در ادامه بزرگترین سرمایه دولت را اعتماد عمومی دانست و گفت: از دیدگاه دولت سیزدهم بزرگترین پروژه رئیس جمهور ترمیم اعتماد عمومی و امید مردمی است که سفر به سی و یک استان در طول یکسال در همین راستا صورت پذیرفته است . 

وی گفت : در ترمیم فرآیند اعتماد عمومی مردم همه دستگاه های کشور باید در کنار دولت باشند تا پنج مولفه رفاه عمومی , آزادی مبتنی بر مبنای دین , امنیت پایدار بعنوان رکن اصلی جامعه , هدایت جامعه و عدالت متوازن به درستی در جامعه تبیین شود . 

مخلص الائمه با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در برقرار نظم و امنیت در کشور گفت : پلیس در مولفه های اصلی ترمیم اعتماد عمومی مردم نقش بسزایی ایفا میکند و عملکرد متولیان امنیت بیانگر جلب رضایت مردم و افزایش اعتماد عمومی شده است . 

این مقام مسئول با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از پلیس گفت : طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط ایسپا نیروی انتظامی بعد از آموزش و پرورش بیشترین رضایت را در بین مردم داشته و این یعنی در جلب اعتماد عمومی مردم موفق بوده است . 

وی ساوه را دارای جایگاهی ویژه در بین شهرهای استان دانست و گفت : با همت دست اندرکاران در هفته دولت 89 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه افتتاح و کلنگ زنی شده است که برای بیش از 1545 نفر اشتغال زایی صورت گرفته است . 

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این مراسم نظام مقدس جمهوری اسلامی را منشاء خیر و برکات دانست و گفت : علیرغم تلاش برخی دشمنان در القای یاس و ناامیدی به مردم اما تلاش جهادی کارگزاران در هر جایگاه و مقامی در خدمت به مردم نقشه آنان را بر ملا کرده است . 

سردار هادی رفیعی کیا افزود: این انقلاب به پشتوانه اعتماد مردمی پایدار است و هرجا نیاز شده این مردم پای کار انقلاب و نظام بوده اند لذا خدمت صادقانه به این مردم جزء وظایف ذاتی ما مسئولان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها در خدمت مردم است گفت: ما باید با کار و تلاش خستگی ناپذیر مردم را امیدوارتر کنیم و با ایجاد رضایتمندی در به ثمر رساندن اهداف انقلاب در خدمت به مردم سهیم باشیم. 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز در این مراسم با قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت و راه اندازی کلانتری 13 علوی ساوه گفت: ساخت کلانتری 13 ساوه از سالیان قبل در دستور کار قرار داشت اما بدلیل برخی مسائل هیچ فرآیندی در ساخت و ساز آن صورت نگرفته بود. 

علی اکبر عیسی آبادی افزود:۰ کلنگ ساخت این کلانتری در اردیبهشت ماه 1400 بر زمین زده شد و عملیات ساخت آن در مهرماه سال گذشته با همت خیران و اعتبارات درون سازمانی آغاز شد که در کمتر از 10 ماه به بهره برداری رسید. 

وی با بیان اینکه این کلانتری در زمینی به مساحت 2500 متر ساخته شده است گفت: این کلانتری با اعتبار 100 میلیارد ریالی در 3 طبقه با زیربنا 720 متر مربع در منطقه شهرک علوی ایجاد شده است که با احداث این کلانتری و انتقال برخی پلیس های تخصصی بخش عمده ای از امنیت این منطقه ارتقا خواهد یافت. 

گفتنی است در پایان این برنامه از خیرین مشارکت کننده در ساخت این کلانتری با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول