اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تامین آب صنایع نیازمند اجرای طرح بازچزخانی است

استاندار مرکزی گفت: تامین آب صنایع نیازمند اجرای طرح بازچزخانی است که این مهم در کار گروه منابع آبی استان اعلام شده و پیگیر آن هستیم..

تامین آب صنایع نیازمند اجرای طرح بازچزخانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در زرندیه با بیان اینکه در حوزه محورهای مواصلاتی شهر زرندیه مشکلاتی وجود دارد که از مطالبات جدی مردم است، اظهار کرد: در برخی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی نیازمند آسفالت و اصلاح است.

وی اظهار کرد: این مهم در چند روز آینده آغاز و امنیت مسیرهای تردد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استاندار مرکزی ادامه داد: در مسایل کشاورزی و حوزه ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف بصورت متوازن برای زرندیه در نظر گرفته خواهد شد‌.

وی با اشاره به تنش‌های آبی در استان مرکزی گفت: تامین آب صنایع نیازمند اجرای طرح بازچزخانی است که این مهم در کار گروه منابع آبی استان اعلام شده و پیگیر آن هستیم.

 مخلص‌الائمه افزود: آب شرب را باید از شهرهای استان با انتقال آب از کوچری با قرارگاه خاتم شروع کنیم.

وی با اشاره به این که سال گذشته ۱۵۶ روستا با تنش آبی مواجه بود، خاطر نشان کرد: امسال ۹۶ روستا با تنش آبی مواجه است که این کاهش برغم عدم افزایش بارندگی و ذخایر آبی بوده است.

 وی تصریح کرد: بر آنیم مشکل تنش آبی را با کمک بسیج سازندگی، پیمانکاری تنش آب شرب را سال آینده در روستاها به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول