اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فاضلی: غیبت هواداران بازی را سخت می‌کند

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم غیبت هواداران نیز آن را سخت‌تر می‌کند.

فاضلی: غیبت هواداران بازی را سخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فاضلی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تمرکز خوبی داشتند. ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌دانند این مسابقه، شرایط انگیزشی و تمرکز خوبی می‌طلبد و آنها همین موضوع را رعایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شاگردان رحمتی تمام تلاش خود را برای رضایت هواداران آلومینیوم خواهند کرد، گفت: این بازی سخت است و غیبت هواداران، مسابقه را سخت‌تر می‌کند. متأسفانه از حضور تماشاگران محروم هستیم و کاش شرایطی مهیا می‌شد آنها را کنار خودمان داشته باشیم. پرسپولیس تیمی بزرگ، تاکتیکی و پُرمهره است و قطعاً در ادامه مسیر یکی از مدعیان ما خواهد بود. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای از آب دربیاید و از لحاظ امتیازی هم به سود ما چربش داشته باشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خاتمه تصریح کرد: سیدمهدی رحمتی کلاس مربیگری است و خودش را به سختی به اراک رسانده است. او بعد از تمرین روز گذشته (چهارشنبه) رفت و حالا رسیده است. برای این مسابقه چنین شرایطی داریم.
انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول