اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس سازمان تبلیغات: مساجد باید به پایگاه‌های جهاد تبیین تبدیل شوند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک ضرورت در حیات مسجد است، گفت: مساجد باید محلی امن و قابل اتکا برای مستضعفان باشد و مبارزه با شرک و کفر تا زمان از بین بردن آن ادامه دارد.

رئیس سازمان تبلیغات: مساجد باید به پایگاه‌های جهاد تبیین تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز شنبه در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اراک، اظهار کرد: مساجد باید به منظور کمک به ترویج اشاعه فرهنگ معنوی به پایگاه‌های جهاد تبیین تبدیل شوند.

وی افزود: مساجد در گام دوم انقلاب تبدیل به عنوان پایگاه‌های جهانی اندیشه‌های توحیدی می‌شوند؛ در همین راستا فعالان و بچه‌های مساجد باید با تلاش و کمک همدیگر کارهای بر زمین‌مانده را به سرانجام برسانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه خدمت به مردم که وظیفه و افتخار است از نگرش توحیدی بوده ادامه داد: خدمت به مردم یک ضرورت در حیات مسجد است و نهایت کار جامعه اسلامی نیست.

قمی بیان کرد: مساجد باید محلی امن و قابل اتکا برای مستضعفان باشد، مبارزه با شرک و کفر تا زمان از بین بردن آن ادامه دارد.

وی اضافه کرد: شروع تبلیغات اسلامی از مساجد بوده است، باید این پایگاه را تقویت کرد تا کفر و ظلم و ستم پاک شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استان مرکزی توجه خوبی به جایگاه مساجد دارد و از استان‌های پیشرو محسوب می‌شود؛ تدوین سند از جمله اقدامات خوبی است که در این استان رخ داده اما هنوز فاصله زیادی تا آنچه می‌خواهیم باقی مانده است.

قمی یادآور شد: در زمان کرونا روحانیون برای کمک‌رسانی به مردم و افراد جامعه مساجد را پایگاه سلامت کردند و در این راستا خدمات ارزشمندی ارائه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: نام‌گذاری یک روز با نام روز مساجد نشان از جایگاه بالا و اهمیت نقش آن در انقلاب دارد، این روز فرصتی را فراهم کرده تا به منزلت آن بپردازیم.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه انقلاب بر پایه مسجد محوری شکل گرفت ادامه داد: مساجد پایگاه وحدت و انسجام جامعه اسلامی است؛ کامل‌ترین مکان مذهبی در اسلام و مقدس‌ترین مراکز دینی در جهان مساجد هستند، حفظ این سنگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول