اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عملیات احداث مجتمع امدادی، آموزشی هلال‌احمر شازند آغاز شد

آئین آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع امدادی، آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان شازند با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزارشد.

عملیات احداث مجتمع امدادی، آموزشی  هلال‌احمر شازند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شازند، آئین آغاز عملیات اجرایی احداث  مجتمع امدادی، آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان شازند صبح امروز با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان، فرماندار و امام جمعه شازند و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی در  این مراسم گفت: این پروژه در فاز اول شامل دیوارکشی و در فازهای بعدی شامل انبار امدادی، مجتمع آموزشی، فرهنگی و تفریحی احداث می‌شود.  

عبدالکریم شعبان زاده با اشاره به اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال  اجرا خواهد شد، افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان شازند که بزرگترین صنایع استان در آن قرار دارد لزوم ساخت انبار امدادی در این شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است که امیدواریم با پیگیری‌های این جمعیت و مسئولین شهرستان عملیات اجرایی این پروژه تسریع گردد و تا پایان سال ساخته و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: انبار امدادی برای ذخیره‌سازی اقلام امدادی ۲۲ قلم کالای امدادی شامل چادر، پتو، موکت، نایلون، ست ظروف، ست مواد شوینده و بهداشتی، فانوس، چراغ خوراک‌پزی و... برای استفاده در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله ساخته و تجهیز  می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از بهره‌مندی ۵۰۰ نفر از خدمات معاونت بهداشت و درمان اضطراری استان مرکزی در مناطق کم‌برخوردار شهرستان تفرش خبر داد و گفت: به مناسبت هفته هلال احمر و یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به پاس یک قرن خدمت بی‌منت،  مانور بهداشت درمان و توان‌بخشی اضطراری پایه با ارائه خدمات دارویی و درمانی و مشاوره‌ای و حمایت‌های روانی و خدمات اجتماعی، در منطقه کم‌برخوردار روستای قزلجه از توابع شهرستان تفرش برگزار شد.

شعبان زاده ادامه داد: در این مانور، همزمان با سراسر کشور تیم‌های درمان اضطراری معاونت بهداشت درمان و توان‌بخشی هلال احمر استان با بهره‌گیری از ۱۵ نفر از پزشک عمومی، پرستاران، ماما، روانشناس، کارشناس تغذیه، کارشناس گفتار درمانی، کارشناس کار درمانی، کارشناس بهداشت محیط، تکنسین دارویی و... اقدام کرد و در مدت ۲ روز  به ۵۰۰ نفر از اهالی ارائه خدمت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول