اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جانبازان ستون‌های قدرت در نظام اسلامی هستند

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: جانبازان ستون‌های قدرت در نظام اسلامی هستند و توفیق خدمت به خانواده جانبازان فرصتی گران‌بها است که باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

جانبازان ستون‌های قدرت در نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری در آیین دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: جانبازان دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی کارنامه درخشانی از خود به ماندگار گذاشتند و مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه نتیجه ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های جانبازان است.

وی افزود: تکریم جانبازان و ایثارگران و خدمت صادقانه و بی‌منت به آنها از وظایف مهم مسئولین است و روحیه انقلابی جانبازان برای مسئولین امیدبخش و انگیزه دهنده به ادامه مسیر خدمت‌رسانی است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: جانبازان به عنوان الگوهای کامل ملت ایران با حضور به موقع و بصیرانه خود در صحنه‌های مختلف سربلند و موفق بیرون آمدند و امروز گنجینه خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران باید به خوبی به نسل جوان جامعه منتقل شود.

مهجوری با بیان اینکه جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه دشمنان در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: نسل جوان و همه مسئولین باید از جانبازان به عنوان گنجینه‌های نظام اسلامی و سندهای زنده ایثار و شهادت ملت ایران به خوبی بهره‌مندی کنند.

وی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس همچون چراغی روشن مسیر را برای نسل جوان در گام دوم هموار می‌کند و برای موفقیت در گام دوم انقلاب نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تأکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از حماسه عاشورا است و شهدا، جانبازان و ایثارگران با ادامه مسیر شهدای کربلا حماسه‌های بزرگی آفریدند و امروز ادامه مسیر شهدا تحول‌آفرین است.

مهجوری اضافه کرد: پیام امروز شهدا، جانبازان و ایثارگران به مسئولین خدمت صادقانه، گره‌گشایی از مشکلات مردم، عمل به وظایف دینی و انقلابی و ایستادگی بر روی ارزش‌های اسلامی و مبارزه با فساد و ترویج خوبی، مهربانی و فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است که باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان ستون‌های قدرت در نظام اسلامی هستند و توفیق خدمت به خانواده جانبازان فرصتی گران‌بها است که باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام ابوالفضل عابدی و حسن طاهری با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد و همچنین با جانبازان سرافراز محمود عنایتی، علی‌اصغر عسگری، جانباز نابینا محمودی و قنبر علی دولت‌آبادی دیدار و از آنها تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول