اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف پرونده ۱۰۰ میلیارد ریالی اخلال در نظام اقتصادی در ساوه

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 100 میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی در پوشش احداث شهرک مسکونی در شهرستان ساوه خبر داد و گفت: در این عملیات 4 نفر دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کشف پرونده ۱۰۰ میلیارد ریالی اخلال در نظام اقتصادی در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساوه ای مبنی بر اینکه اراضی آنان از سوی افرادی ناشناس به صورت غیرقانونی و به بهانه احداث شهرک مسکونی تصرف شده و این افراد مبالغ زیادی از مالکان زمین برای هزینه ایجاد دفاتر اداری، نقشه برداری، وکیل و هزینه های قرار داد دریافت کرده اند ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس آگاهی و با توجه به وسعت اراضی مورد شکایت، با همکاری کارشناسان مربوطه، نسبت به نقشه برداری و تعیین موقعیت و مساحت دقیق این اراضی و دفاتر اداری اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در مراحل رسیدگی به این پرونده و در روند تحقیقات پلیس، 4 نفر در این رابطه شناسایی و به پلیس آگاهی شهرستان ساوه احضار شدند.

مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: در تحقیقات ماموران، مشخص شد که متهمان با تأسیس دفاتری مالکان زمین های مورد نظر را به بهانه احداث شهرک مسکونی در شهرستان ساوه، فریب داده و با تصاحب غیر قانونی اراضی آنان، قصد فروش آنها را به نفع خود داشته اند.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل تحقیقات پلیس، و ارسال مستندات و مدارک لازم به مراجع ذیصلاح مشخص شد که ۷ هزار متر از اراضی مالباختگان به صورت غیرقانونی از سوی متهمان پرونده به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال تصرف گردیده یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول