اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهید گمنام در آغوش خاک آرام گرفت

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر اراک تشییع شد.

شهید گمنام در آغوش خاک آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر اراک تشییع در محوطه صدا و سیمای استان مرکزی به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید از میدان شهدا به سمت صدا و سیمای استان مرکزی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

 

 مردم سرزمین آفتاب در حالی که پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس را بر دستان خود تشییع کردند که در غم شهادت فاطمه زهرا (س) اشک ماتم ریختند.

به گزارش فارس امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک 250 شهید دوران دفاع مقدس همزمان در تهران و 24 استان کشور با حضور مردم مومن و انقلابی تشییع شد.

 

آیین تشییع به صورت همزمان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندارن، مرکزی و همدان در حال برگزاری است.

 

150 شهید گمنام در پایتخت و 25 شهید در اصفهان و بقیه در سایر استان‌های کشور تشییع می‌شود که مراسم وداع با این شهدای گرانقدر، دیروز و دیشب در مصلای شهرهای مختلف برگزار شد. 

در شهر اراک نیز مراسم وداع شب گذشته در مصلی بیت‌المقدس اراک و امروز با تشییع پیکر شهید در محل صدا و سیما برگزار شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول