اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهید امیر جلیلوند یک مدیر کامل بود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید بزرگوار امیر سرتیپ قاسم جلیلوند با داشتن ویژگی‌های برجسته علمی، فکری و مدیریتی یک مدیر کامل بود و از همه فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌کرد.

شهید امیر جلیلوند یک مدیر کامل بود

به گزارش خبرگزاری از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز به مناسبت اولین سالگرد شهادت امیر سرتیپ قاسم جلیلوند اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی آوردگاه نظریه‌ها و حرف‌های جدید بود که ملت ایران در کنار ماهیت دفاع همه جانبه از ارزش‌ها، مکتب انقلابی و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به رخ کشیدند و ریشه آن به نحوه هدایت‌ها و مدیریت‌های حضرت امام(ره) برمی‌گردد.

وی افزود: شاخصه‌های زیادی به دفاع مقدس ملت ایران قداست و اهمیت داده که وجود نصرت الهی، رهبری دینی و فرماندهی حضرت امام(ره) ، وجود مردمی انقلابی، روحانیت و جوانان در صحنه، خلوص در نیت و تقوای در عمل مردم، عقلانیت، ماهیت مردمی و معنوی از جمله شاخصه‌های مهم در دفاع مقدس است که باید جداگانه به آنها پرداخت.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه بهره برداری از گنج دفاع مقدس است که در طول انقلاب اسلامی ملت ایران و جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و دستاوردهای بسیاری کسب شده و امروز در گام دوم انقلاب باید بیشتر مورد توجه باشد، ادامه داد: ایام الله آبان هم از جهت کشوری و هم از جهت استانی یادآور حماسه‌های بزرگی است که باید به طور ویژه گرامی داشته شوند که از جهت کشوری وقایع مهم آبان ماه از جمله سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده، تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر حضرت امام(ره) انقلاب دوم  جای پرداختن دارد و هرکدام از این رویدادها باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شوند.

کریمی گفت: از بعد استانی اگر به ماه آبان بخواهیم نگاهی بیندازیم در کنار سالروز عملیات‌های افتخارآفرین دفاع مقدس و سالگرد شهادت شهدای عزیز استان می‌توان به شهادت بزرگمردی چون شهید رحیم آنجفی اشاره کرد که نام این شهید بزرگوار همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ دفاع مقدس می‌درخشد.

وی بیان کرد: شهید آنجفی از لحظه لحظه حیات با برکت خود نهایت بهره برداری را می‌نمود و همواره برای تبیین معارف قرآن و اهل بیت(ع) در بین رزمندگان اهتمام ویژه‌ای داشت و شوخ طبعی و داشتن روابط عمومی بالا از ویژگی‌های برجسته شهید آنجفی بود و از هر فرصتی برای ایجاد صمیمیت و تقویت رابطه صمیمی بین افراد و رزمندگان استفاده می‌کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان افزود: شهید آنجفی در ایجاد زیرساخت‌ها برای سپاه پاسداران و تهیه تجهیزات و ارسال به جبهه اهتمام ویژه داشت که به ثبت رسیدن پادگان امام علی(ع) تیپ ۷۱ سپاه روح الله یکی از اقدامات مهم زیرساختی ایشان بود و توجه به کیفیت و کمیت کارها در اجرای ماموریت‌ها از ویژگی‌های دیگر شهید آنجفی بود.

به گفته وی یکی دیگر از وقایع مهم استانی در آبان ماه شهادت شهید قاسم جلیلوند از فرماندهان شایسته و انقلابی استان بود که به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند استان بود که در حیات بابرکت خود منشا خدمات و برکات زیادی برای نظام اسلامی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان بیان کرد: امیر جلیلوند یکی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی بود که علاوه بر تلاش‌های فراوان در عرصه‌های دفاعی و نظامی دغدغه‌های زیادی در حوزه فرهنگی داشت و که با تاسی به شهدا همواره روحیه ایثار و شهادت در او موج می‌زد.

کریمی گفت: شجاعت و بصیرت شهید جلیلوند قابل تقدیر بود و برای اجرای ماموریت‌های استانی خالصانه و با تمام توان پای کار می‌آمد و روحیه خدمت صادقانه به مردم در او برجسته بود.

 

وی ادامه داد: شهید جلیلوند در طول مدت خدمت در استان مرکزی اهتمام ویژه‌ای به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان داشت و نسبت به خانواده معظم شهدا احترام ویژه‌ای قائل بود و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس را در امور اصل مهم می دانست. 

فرمانده سپاه روح الله استان بیان کرد: شهید بزرگوار امیر جلیلوند با داشتن ویژگی‌های برجسته علمی، فکری و مدیریتی یک مدیر کامل بود و از همه فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌نمود و امروز الگوی واقعی و کامل جوانان و خصوصا همرزمان ایشان در نیروهای مسلح است و لذا باید این فرمانده ارزشی به مردم و جامعه معرفی شود.

وی افزود: مجاهدت‌های شهید جلیلوند هم در عرصه دفاعی و اجرای ماموریت‌ها، هم در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا و هم در عرصه‌های فرهنگی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا همواره ماندگار است و برای مردم استان مرکزی و همه ارتشیان غیور یک افتخار بررگ محسوب می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول