اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

محمد عسگری از کاندیداتوری شهرداری اراک انصراف داد

محمد عسگری ساعاتی قبل از جلسه علنی شورای شهر از نامزدی برای شهرداری اراک انصراف داد.

محمد عسگری از کاندیداتوری شهرداری اراک انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بعد از برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب گزینه‌های شهرداری اراک، جلسه امروز شورای شهر با دستور انتخاب شهردار از ساعت ۱۷ آغاز شد.

طبق جمع‌بندی اعضا، محمد عسگری عضو شورا و معاون اسبق خدمات شهری اراک و علیرضا کریمی فرماندار اسبق خمین به عنوان دو گزینه نهایی معرفی شدند.

محمد عسگری که یکی از گزینه‌های شهرداری بود ساعاتی قبل از جلسه علنی شورای شهر با ارائه استعفا نامه از نامزدی برای شهرداری اراک انصراف داد.

متن استعفای عسگری بدین شرح است:

بسمه تعالی
اعضای محترم شورای اسلامی شهر اراک

با سلام
پس از حمد و ستایش خداوند متعال ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد شما برادران عزیز که پس از برگزاری جلسات مکرر و متوالی و بررسی‌های فراوان در جهت رسیدن به گزینه‌های اصلح برای انتخاب شهردار نام اینجانب را بین دو گزینه نهایی قرار دادید لذا ضمن احترام به نظر اعضای محترم اینجانب با توکل به خداوند بزرگ و مشورت با بزرگان و صاحب نظران و علمای شهر در جهت احترام به رای مردم فهیم و بزرگوار شهر اراک تصمیم به ادامه خدمت در سنگر نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر اراک را دارم. لذا بدینوسیله انصراف خود را در این مقطع اعلام می‌دارم و برای همه عزیزان آرزوی عاقبت به خیری و موفقیت دارم.
والسلام

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول