اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دولت با تمام توان در راستای صیانت از منافع ملی بکوشد

امام جمعه اراک گفت: دولت با تمام توان در راستای صیانت از منافع ملی، تامین امنیت و دفاع از حقوق عامه گام بردارد و اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند.

دولت  با تمام توان در راستای صیانت از منافع ملی بکوشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک  اظهار کرد: دولت  با تمام توان در راستای صیانت از منافع ملی، تامین امنیت و دفاع از حقوق عامه گام بردارد و با خدمت صادقانه به مردم اعتماد عمومی را به جامعه بازگرداند.

وی تصریح کرد: ناکارآمدی دولت قبلی موجب شد کشور با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند که لازم است دولت جدید با واگذاری مسئولیت‌ها به مدیران شایسته، مورد اعتماد، کاردان، پاکدست و دلسوز و شایسته زمینه حل مشکلات مردم را فراهم کند.

امام جمعه اراک گفت: همه باید دست به دست هم داده و با اتحاد و وحدت مشکلات را برطرف کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: به کارگیری مدیران کاربلد و شایسته رمز موفقیت در حل مشکلات است که دولت سیزدهم باید به این مهم توجه جدی کند.

وی با اشاره به وضعیت کرونا و واکسیناسیون در کشور اظهار کرد: مقابله با این بیماری همچنان نیازمند  رعایت مسئولانه بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی  است.

امام جمعه اراک با نگران کننده دانستن شمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا خاطرنشان کرد: بیش از یک سال و نیم است کادر بهداشت و درمان با تلاش و فداکاری شبانه روزی در حال مقابله با این بیماری هستند که باید قدردان این عزیزان بود.

دری نجف آبادی گفت: مهار و کنترل این بیماری نیازمند عزم جدی و همگانی است  و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز باید با تامین واکسن و شتاب‌بخشی به فرآیند واکسیناسیون عمومی این بیماری را از بین ببرد.

به گزارش فارس اشاره به ۲۵ محرم  سالروز شهادت امام سجاد(ع) و درگذشت سرلشگر فیروزآبادی فرمانده اسبق ستاد کل نیروهای مسلح کشور از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول