اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۳۱۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا است که تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

۳۱۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در آیین تجلیل از کادر درمان و پرسنل سادات بیمارستان امیرالمومنین(ع) و مرکز فوق تخصصی ثارالله اراک اظهار کرد: سلامت و امنیت رکن پایداری و مهم‌ترین زیرساخت برای پیشرفت و حرکت کشور است و امروز مدافعان سلامت و کادر درمان حافظان سلامت جامعه هستند و از این منظر وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی افزود: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی حیات با برکت خود را در راه تامین امنیت مردم و انقلاب صرف کرد و آنچنان خداوند ایشان را در نزد مردم عزیز کرد که تشییع میلیونی و باشکوه تاریخ را رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت‌های شبانه روزی به نماد مقاومت و ایستادگی ملت تبدیل شد و امروز اگر می‌خواهیم دنباله رو راه و مسیر ایشان باشیم باید سلیمانی وار در آن کاری که هستیم مجاهدت کنیم.

کریمی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم در همه ابعاد سلیمانی وار حرکت کردن در جامعه اسلامی است که کادر درمان با مجاهدت‌های شبانه‌روزی خود در این مسیر گام برداشتند، ادامه داد: کادر درمان و مدافعان سلامت با تاسی از مکتب شهید سلیمانی حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و امروز وظیفه مردم در قبال زحمات این عزیزان رعایت و توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی گفت: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمام قد تمام ظرفیت‌ها و توان را برای مبارزه با کرونا به میدان آورد و در قالب گروه‌های جهادی بسیج خدمات مختلفی برای کنترل و کاهش آسیب‌ها انجام داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه بسیج برای مقابله و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بود که بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نظر گرفته شد و همچنان با قوت ادامه دارد.

کریمی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در کنار وظیفه ذاتی تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان پیشگام بود و همچنان این فعالیت‌ها و حمایت از کادر درمان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: انجام واکسیناسیون عمومی جامعه توسط سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در دستور کار است و بسیج تمام قد در این راستا پای کار آمده و همه ظرفیت‌ها به کارگیری خواهد شد.

به گفته وی تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا بود که تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بسیج در طول این سالها با عملکرد خود نشان داده در هر شرایطی همراه مردم و در کنار مردم است و آمادگی کامل برای حماسه آفریدن و نقش آفرینی در هر بلا و بحرانی می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول