اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم با حضور در انتخابات نظام را بیمه کردند

دبیر مجمع ستادها و تشکل‌های مردمی حامی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی گفت: اصل تبریک مخصوص مردمی است که با شورآفرینی و حضور در پای صندوق‌های رأی نظام اسلامی و کشور عزیز ایران را بیمه کردند و بر اقتدار و امنیت آنان افزودند.

مردم با حضور در انتخابات نظام را بیمه کردند

ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: این حضور پرشور نشان از عمق نگرش و اندیشه مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و پایداری جمهوری اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی استان مرکزی همچون سایر استان‌های کشور از صبح جمعه تا 2 بامداد با حضور خود در صحنه به همه تبلیغات منفی و جنگ روانی که از سوی دشمنان به راه افتاده بود پاسخ کوبنده دادند و با مشارکت 50 درصدی در پای صندوق‌های رأی وفاداری و دل‌بستگی خود را بار دیگر به نظام اسلامی اعلام کردند.

دبیر مجمع ستادها و تشکل‌های مردمی حامی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی بیان کرد: مجمع ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان مرکزی از همه مردم شریف استان تقدیر و تشکر دارد و در حقیقت اصل تبریک مخصوص مردمی است که با شورآفرینی و حضور در پای صندوق‌های رأی نظام اسلامی و کشور عزیز ایران را بیمه کردند و بر اقتدار و امنیت آنان افزودند.

فخرالاسلام گفت: این حضور در این مقطع که مردم با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کرده بودند نشان از شکوه و عظمتی دارد که بارها این ملت در طول 43 سال گذشته از خود نشان دادند و این حضور و پیروزی را به ملت ایران و هم استانی‌های عزیز تبریک می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که همیشه مردم پیروز انتخابات هستند.

وی افزود: از همه مردم شریف که پای صندوق‌های رأی رفتند و از همه عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی و شورای نگهبان، هیأت نظارت، عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی و تک‌تک کسانی که در شورآفرینی مرم نقش داشتند، کمال تشکر را داریم و امیدواریم که این کار خیر آنها طبق فرمایش امام(ره) در کارنامه آخرت آنها ذخیره قرار گیرد.

سخنگوی شورای وحدت استان بیان کرد: با این حضور گسترده مردم و رأی قاطع آنها به جبهه انقلاب و ایجاد تغییر باعث شد که تفکر لیبرالیسم و غرب‌زدگی در کشور به سمت مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی تغییر کند و همه ما امیدواریم این تغییر به نفع مردم باشد.

فخرالاسلام اظهار کرد: این روسیاهی برای استکبار و شبکه‌های معاند و بدخواهان داخلی بود که از چندین ماه قبل بر طبل عدم مشارکت کوبیدند، ملت انقلابی ایران به خاطر خون شهیدان به پای صندوق‌ها آمدند و به ندای رهبری و ولایت لبیک گفتند.

وی بیان داشت: تا قبل از اعلام رسمی آرای مردم از سوی وزارت کشور  اعلام پیروزی و برگزاری هر نوع جشن پیروزی ممنوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول