اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال تعامل کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو تعامل موثر دستگاه‌های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است.

دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال تعامل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد اله‌داد صبح امروز در نشست مشترک توزیع برق با شهرداری اراک و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه تحقق منویات مقام معظم رهبری در گرو تعامل موثر دستگاه‌های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است، اظهار کرد: این نشست برای تعامل موثر دستگاه‌های اجرایی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها  جهت افزایش تقویت بنیه تعاملات حوزه مدیریت خدمات برگزار شده است.

وی در  مورد نامگذاری سال‌های اخیر و مخصوصا امسال با رویکرد اقتصادی گفت: سال ۱۴۰۰ نیز به مانند سال‌های اخیر با مضمون اقتصادی نام گذاری شد که نشان از اهمیت و اولویت آن در کشور است.

اله داد ادامه داد: وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا هزینه‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرده است و در اغلب حوزه‌ها مانع از رشد و تولید شده که مورد توجه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی بوده است و تبدیل این محدودیت‌ها به فرصت باید در اولویت امور قرار گیرد.

شهردار کلان شهر اراک نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات و هماهنگی شرکت توزیع برق  با شهرداری گفت: هماهنگی دستگاه‌ها در ارائه خدمات موجب کاهش هزینه‌ها و بهبود مبلمان شهری خواهد بود.

علیرضا بیاتیان افزود: تالار افتخارات شهر اراک با مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه شرکت‌های توزیع برق، آب و فاضلاب و گاز به بهره برداری خواهد رسید.

عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی نیز در این جلسه بر هماهنگی، انسجام و برنامه ریزی دقیق تر دستگاه‌های خدمات رسان جهت جلوگیری از فرآیندهای مجددحفاری و سایر امور تاکید کرد.

جابجایی شبکه برق میدان مقاومت اراک، توسعه شهری با هدف بهبود مبلمان شهری و فرهنگ سازی و ایجاد زیر ساخت برای دوچرخه سواری از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه سه جانبه بین دستگاهی با هدف جلوگیری از موازی کاری، انجام و بررسی کارشناسانه امور، توسعه و هماهنگی امور عمرانی و انتقال و تهاتر مطالبات از شهرداری، شرکت آبفا و شرکت توزیع برق جهت بررسی بیشتر منعقد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول