اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تداوم حرکت‌های نابخردانه شورای شهر اراک در حذف نام چهره‌های شاخص دینی و فرهنگی

شورای شهر اراک بازهم در حرکتی نابخردانه اقدام به حذف نام چهره‌های شاخص دینی و جهانی در اراک کرد.

تداوم حرکت‌های نابخردانه شورای شهر اراک در حذف نام چهره‌های شاخص دینی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای اسلامی شهر اراک در پایان عمر فعالیت خود اقدام به حذف نام مفاخر جهانی و چهره‌های برجسته دینی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی از سطح شهر اراک کرده است.

شورای شهراراک با هدف فرار از کارنامه خالی و ارائه گزارش عملکرد ناموفق چهارساله خود به مردم، با اقدامات نسنجیده با احساسات مردم و نیروهای انقلابی و ارزشی بازی و سیاست فرار به جلو را در پیش گرفته است!؟

اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر اراک بعد از مصوبه حذف نام سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بار دیگر نام خیابان میثم تمار را  بنام مرحوم شجریان تغییر دادند. 

این اقدام با واکنش‌های مختلفی از سوی دلسوزان همراه بود، به طوری که مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام نوشت: یک سوال مهم از اعضای شورای شهراراک داریم که آیا سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهید بزرگوار محسن فخری‌زاده که عمر با برکت خودشان را در دفاع از انقلاب، کشور، ناموس و امنیت تمام مسلمانان ایران و جهان سپری کردند، نباید مورد توجه اعضای شورای قرار می گرفتند؟

این بیانیه می‌افزاید: آیا ارزش شخصیتی و معنوی این عزیزان از مرحوم شجریان کمتر بود که به این بهانه این‌چنین در آستانه سال نو و دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها به دنبال ایجاد تنش سیاسی در استان و اراک هستند!؟  

در ادامه این بیانیه امده است: هشدار به ۶ عضو اصلاح‌طلب موافق مصوبه شورای شهر اراک مبنی بر حذف و تغییر نام خیابان میثم تمار به نام مرحوم شجریان شورای شهر به دنبال چه بهانه‌ای است، آیا اعضای شورای شهر بر جایگاه رفیع میثم تمار که از صحابه گرام پیامبر اکرم(ص) و از یاران امام علی، امام حسن و امام حسین علیهم السلام بود را می‌دانند، آیا نمی‌دانند میثم تمار از عرفای بزرگ و یکی از مشوقان اصلی مختار برای قیام و خونخواهی از شهدای کربلا بود، آیا نمی‌دانند میثم تا آخرین لحظه حتی بر سر دار از خط ولایت حمایت کرد تا اینکه زبانش را بریدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: چرا اعضای شورای شهر، از شرایط حساس کنونی جامعه درک درستی نداشته و کارهای تحریک آمیز انجام می دهند؟! ضمن هشدار به امضاء کنندگان این مصوبه، تقاضا داریم قبل از بی‌آبرویی مضاعف و دچار شدن به خشم مردم انقلابی اراک، امضای خودشان را پس گرفته و مصوبه مذکور را لغو کنند.

انتهای پیام/              

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول