اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

همگانی کردن گفتمان جهادی لازمه آبادانی کشور است

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: امروز آنچیزی که برای آبادانی و انجام اقدامات اثرگذار نیاز است همگانی کردن گفتمان جهادی و گسترش حضور خود مردم و خصوصا جوانان در عرصه فعالیت های جهادی است.

همگانی کردن گفتمان جهادی لازمه آبادانی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهادهای انقلابی ثابت کرده‌اند در ارائه خدمات صادقانه به مردم بدون هیچ چشم‌ پیشتاز هستند و خدمات را بدون منت به ملت ایران عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد:  بدون شک طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب آن چیزی که می‌تواند کشور را به پیشرفت و آبادانی سوق دهد کار جهادی و انقلابی است و این مهم است که امور را به سامان می‌رساند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بر لزوم همگانی کردن گفتمان جهادی و گسترش حضور خود مردم و جوانان در عرصه فعالیت‌های جهادی تأکید کرد و گفت: نهادهایی همچون بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سایر نهادهای دیگر به خوبی توانسته‌اند این فرهنگ را در خود جاری و ساری کنند.

محترمی بیان داشت: برای کار جهادی کردن بهترین الگو و سرمشق دفاع مقدس است، فضایی که در اردوهای جهادی و کارهای جهادگونه حاکم است فضایی شبیه به جبهه و شب‌های عملیات است که یک اقدام ارزشمند است.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی نیروها در سازمان‌هایی چون بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی برای رفع مشکلات و محرومیت‌ها خاطرنشان کرد: این سازمان‌های انقلابی منشأ برکات و خیرات ارزشمندی برای جامعه بوده و هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: استان مرکزی در شرایط کرونایی به‌واسطه تعامل سازنده مسؤولین و حمایت‌های نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اقدامات خوبی را در راستای مقابله با این بیماری انجام داد که در رأس این اقدامات تلاش‌های خستگی‌ناپذیر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی از همان ابتدای شیوع بیماری بود.

محترمی افزود: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی حمایت‌های بسیاری از اقدامات بسیج سازندگی انجام دادند که در همین راستا مسؤولین ارشد استان از اقدامات اثرگذار و تلاش‌های ارزشمند این دو نهاد انقلابی و مسؤولین جهادی آنها آقای پرویز فتاح و آقای محسن منصوری تشکر و قدردانی  می‌کنند.

به گفته وی امروز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کارها و اقدامات جهادی در کشور کادر سازی برای آینده انقلاب است و خوشبختانه امروز گروه‌های جهادی زمینه‌ساز تربیت مدیران و کارگزارانی دلسوز برای ایران اسلامی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول