اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اساس حرکت نیروهای مسلح عمل به راه و آرمان شهدا است

مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم و نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اساس حرکت نیروهای مسلح عمل به راه و آرمان شهدا است و امروز ملت ایران به داشتن نیروهای مسلح انقلابی که همواره در راه جهاد و شهادت در حال حرکت هستند، افتخار می کنند.

اساس حرکت نیروهای مسلح عمل به راه و آرمان شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا قنبری دیناروند ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک اظهار کرد: شهدا وصیت‌ها و امانت‌های مهمی برجای گذاشته‌اند و عمل به وصیت نامه شهدا و پاسداری از امانت‌های آنها یک تکلیف و رسالت مهمی است که باید به خوبی توجه داشته باشیم.

وی افزود: حفظ اصل ولایت فقیه، حفظ شعائر دینی، حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ قانون اساسی از مهم‌ترین وصیت نامه های شهدا است که باید به آن توجه داشته باشیم.

مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم و نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: خانواده‌های معطم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند و امروز باید نسبت به تکریم و احترام آنها مسئول پذیر باشیم چراکه خانواده‌های معظم شهدا از سرمایه‌های بزرگ نظام اسلامی محسوب می‌ شوند و وظیفه داریم به این دو مسئله مهم بیش از گذشته توجه داشته کنیم.

قنبری گفت: امروز همه نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا مسئول هستیم و باید نسبت به وظایف خود به خوبی آگاه باشیم، امروز تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک ضرورت است و همه باید به آن توجه داشته باشند و خوشبختانه این مسئله در استان مرکزی به وضوح دیده می‌شود که کاملا قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: دشمن در مقاطعی به دنبال ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح بود که خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای مسلح همه توطئه‌ها خنثی شد و امروز با وحدت و انسجام به سوی اهداف عالی انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم و نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: یکی از وظایف مهم جبهه مقاومت صدور انقلاب اسلامی است که خوشبختانه در طول این سال‌ها در این کار بسیار موفق عمل کرده و امروز به برکت وجود جبهه مقاومت ایران اسلامی و منطقه از آرامش و ثبات قابل تقدیری برخوردار است.

به گفته وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می برند و در برابر توطئه ها و شیطنت‌های دشمنان هوشیاری کامل دارند و خوشبختانه با روحیه جهاد و شهادت برای خدمت به نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم و نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اساس حرکت نیروهای مسلح عمل به راه و آرمان شهدا است و امروز ملت ایران به داشتن نیروهای مسلح انقلابی که همواره در راه جهاد و شهادت در حال حرکت هستند افتخار می‌کنند.

هر شهید نشان دهنده هویت یک جامعه و ملت است

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز  در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک گفت: خانواده‌های معظم شهدا از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شوند که به واسطه رفتار و عملکرد خود در طول این سال‌ها از جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند متعال برخوردار هستند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی بیان داشت: هر شهید نشان دهنده هویت یک جامعه و ملت است و امروز خانواده معظم شهدا نمود عینی شهدا هستند که با ادامه راه شهدا پرچم ایثار، شهادت و عزت را همواره بالا نگه داشتند و امروز همه مسئولین برای ادامه مسیر با اقتدار انقلاب اسلامی نیازمند دیدار با خانواده معظم شهدا هستند.

وی افزود: صبر و ایستادگی مادران و همسران شهدا در طول این سال‌ها قابل ستایش است و اینها با صبر و مقاومت خود به الگوهای زنده نسل حاضر تبدیل شده‌اند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی  بیان کرد: تکریم از خانواده معظم شهدا جدای از اینکه یک توفیق بزرگ و فرصت ارزشمند برای الگو برداری است، یک تکلیف و وظیفه دینی و انقلابی محسوب می‌شود که باید نسبت به آن به خوبی عمل کنیم.

 

وی گفت: امروز ملت ایران قدردان خانواده معظم شهدا هستند و نیروهای مسلح به عنوان خادمان ملت ایران در برقراری امنیت و آسایش به دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا احتیاج دارند و ما نیز خود را مدیون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های آنها می‌دانیم.

شهدا بهترین، کامل‌ترین و جامع‌ترین الگوهای ملت ایران 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی  نیز در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک اظهار کرد: شهدا بهترین، کامل‌ترین و جامع‌ترین الگوهای ملت ایران و خصوصا جوانان هستند و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا برای نسل جوان یک ضرورت محسوب می‌شود.

محمد گودرزی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا علاوه بر اینکه احیاء گر فرهنگ جهاد و شهادت در کشور است، برای مسئولین و خدمت گذاران به انقلاب انگیزه بخش است و حرکت روبه جلوی آنها به سمت اهداف انقلاب را شتاب می‌دهد، ادامه داد: مادران و همسران معظم شهدا از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با الگو قراردادن حضرت زهرا(س) با رفتار خود حماسه ساز و مکتب‌ساز شدند و توانستند ارزش‌های اسلامی را با صبر و ایستادگی خود حفظ کنند.

وی گفت: مادران و همسران شهدا بزرگترین مروج و پرچم داران فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که با رفتار زینبی(س) خود سیره و زندگی شهید را معرفی می‌کنند و اینها از سرمایه‌های نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

به گفته وی امروز همه ما باید برای شناساندن سیره مادران و همسران شهدا به نسل جوان تلاش کنیم و آنها را به عنوان الگوهای زنده به خوبی معرفی کنیم چرا که دشمن به دنبال ارائه الگوی غلط به نسل جوان است و این می‌تواند در راستای رفع توطئه‌های آنها موثر باشد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز اگر ما به دنبال تقویت سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستیم باید آن را در مکتب مادران و همسران شهدا بیاموزیم و تکریم و تجلیل از مجاهدت‌ها و صبر این بزرگواران بسیار می‌تواند در این راستا موثر باشد که باید به آن اهتمام داشته باشیم و آن را یک وظیفه بدانیم.

در پایان این از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام علی اکبر معصومی نژاد، علی گلابی سنجانی، مسلم حیدری و رجب علی جودکی با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول