اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

وضعیت پیمانکار پروژه بیمارستان ولی‌عصر اراک هنوز مشخص نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در رابطه با وضعیت پیمانکار و تعیین تکلیف پروژه بیمارستان ولی‌عصر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

وضعیت پیمانکار پروژه بیمارستان ولی‌عصر اراک هنوز مشخص نیست

سید محمدجمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در رابطه با وضعیت پیمانکار و تعیین تکلیف پروژه بیمارستان ولی‌عصر هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده که برای این منظور باید مسوولان استانی در جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس دادگستری استان و استاندار بررسی‌های لازم را انجام و تصمیم نهایی اتخاذ کنند.

وی در خصوص ضرر و زیان‌های وارد شده به دلیل تعلل پیمانکار اظهار کرد: ضرر احتمالی که به بیت المال شده است باید از طریق بررسی‌های کارشناسی برآورد و دلایل موجه و غیرموجه مشخص شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در این خصوص تقاضای بررسی را ارائه و به عنوان مطالبه، این موضوع پیگیری شده است که مراجع مربوطه مورد رسیدگی قرار دهند.

جمالیان در پاسخ به این پرسش که آیا دانشگاه علوم پزشکی در خصوص ادامه کار با پیمانکار کنونی اصرار داشته است و اگر اصراری وجود داشته با اتکا به چه دلایلی بوده است؟ گفت: در خصوص سال‌های گذشته و قبل از قبول مسئولیت به عنوان رئیس دانشگاه نمی‌توانم نظری ارائه دهم اما از زمان قبول این پست چنین اصراری وجود نداشته و سال گذشته با درخواست اعمال ماده 46 برای پیمانکار به درخواست خود دانشگاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: به هر حال زمانی که به عنوان رئیس دانشگاه قبول مسئولیت داشتم قرارداد از قبل تعیین شده بود و کار باید طبق روال انجام می‌پذیرفت، باتوجه به اعتراض پیمانکار نسبت به نبود بودجه دانشگاه اقدام به گرفتن تسهیلات کرد که بعد از در اختیار گذاشتن بودجه نیز تغییری در روند اجرای پروژه مشاهده نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول