اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع بیش از چهار میلیون ماسک در استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:‌ از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک در استان تولید و توزیع شده و با توجه به اعلام نیازی که وجود دارد هم‌اکنون بیش از ۲۵ کارگاه فعال برای تولید ماسک و دستکش بهداشتی فعال هستند.

توزیع بیش از چهار میلیون ماسک در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی در حاشیه برگزاری رزمایش سراسری ضدعفونی معابر و اماکن استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده موج سوم کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری رزمایش سراسری ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش سراسری بیش از ۱۲۰ گروه جهادی از اقشار مختلف مردم و خصوصاً جوانان مشارکت داشتند که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌الله عملیات گسترده ضدعفونی را انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: این رزمایش سراسری در سطح معابر، پاساژها، بیمارستان‌ها، ایستگاه راه‌آهن، بازار، برخی  از خیابان‌ها و سایر مکان‌های پرجمعیت و عمومی انجام شد.

محترمی ادامه داد: بیش از ۸۰۰ گروه جهادی فعال متشکل از جوانان خلاق و متخصص در بسیج سازندگی استان مرکزی سازمان‌دهی شده‌اند که آمادگی کامل برای ارائه خدمات‌دهی به مردم استان را دارند.

وی اضافه کرد:‌ از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلفی برای مقابله با این ویروس منحوس گام برداشته‌اند که مهمترین آنها را می‌توان تولید و توزیع ماسک، دستکش بهداشتی و گان، ضدعفونی معابر، حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان و سایر خدمات است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک در استان تولید و توزیع شده و با توجه به اعلام نیازی که وجود دارد هم‌اکنون بیش از ۲۵ کارگاه فعال برای تولید ماسک و دستکش بهداشتی فعال هستند.

محترمی گفت: همچنین در طی ۸ مرحله انجام رزمایش کمک مؤمنانه در سطح استان تا به امروز بیش از ۱۸۷ هزار بسته معیشتی به ولی‌نعمتان انقلاب و افراد آسیب‌دیده از کرونا تقدیم شده است و امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم و خیرین این اقدام خداپسندانه تا پایان این ویروس منحوس ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول