اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پلمب 14 سفره‌خانه در اراک

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و نظارت بر نوع فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها 14واحد سفره خانه و قهوه خانه پلمب شد.

پلمب 14 سفره‌خانه در اراک

جعفر پرویزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و نظارت بر نوع فعالیت سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها 14واحد سفره خانه و قهوه‌خانه متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اراک پلمب و تعدادی جام قلیان جمع آوری شد.  
 
وی گفت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند، طرح نظارت بر واحدهای صنفی طی دو هفته گذشته با همکاری تیم‌های مشترک متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، نماینده اتحادیه صنفی و ماموران این اداره در شهرستان اراک اجرایی شد. 
 
وی افزود: در اجرای این طرح 14 واحد سفره خانه و قهوه خانه به علت تخلف از مقررات ابلاغی، عدم رعایت بهداشت و استفاده از قلیان پلمب و تعدادی قلیان جمع آوری شد. 
 
این مقام انتظامی با بیان تداوم طرح‌های نظارتی در پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول