اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک خبر داد.

اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، یوسف سپهوند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و کشفیات پلیس در ششمین طرح عملیاتی ظفر از اجرای ششمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در این طرح عملیاتی 4 روزه، 66 نفر دستگیر و مقدار 3 میلیارد و 850 هزار ریال کالای قاچاق کشف و 66 نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر شدند.

 وی بیان داشت: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان در اجرای طرح عملیاتی ظفر با توجه به بازخوردگیری‌های مثبت اجرای این طرح از دیدگاه شهروندان، این مهم به صورت یکی اولویت  عملیاتی با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های عملیاتی ظفر با توجه به بررسی‌های کارشناسی پلیس و نوع مطالبات و گزارش‌‌های مردمی به سامانه‌های تلفنی 110 و 197 برنامه ریزی می‌شود، ادامه داد: ششمین مرحله از طرح عملیاتی ظفر از تاریخ هشتم تیرماه به مدت چهار روز در شهرستان اراک عملیاتی شد و طی این عملیات 4 روزه تعداد 66 نفر به دلیل جرایمی چون سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، دارای بودن احکام جلب از مراجع قضائی و ... دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی یکی از ابعاد اجرای طرح ظفر را برخورد با سارقان عنوان کرد و افزود: در این مرحله از اجرای طرح 26 نفر سارق دستگیر شدند و تعداد 81 فقره انواع سرقت  از آنان کشف و انواع کشف شده از سارقان با هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی به مالباختگان تحویل داده شد.

در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز در این طرح تعداد 28 نفر دستگیر شدند و در حدود 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد

 

وی تصریح کرد: در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز در این طرح تعداد 28 نفر دستگیر شدند و در حدود 4 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

 سپهوند توجه به ارتقاء امنیت ترافیکی را نیز از دیگر رویکردهای پلیس در اجرای این طرح برشمرد و گفت: در این طرح تعداد 87 دستگاه موتورسیکلت و 118 دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب تخلفاتی چون آلودگی صوتی،‌مزاحمت، رانندگی های مخاطره آمیز و ... توقیف و پارکینگ انتقال داده شدند.

در سال جهش تولید، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس در مبارزه با قاچاق کالا تعریف شده است 

این مقام انتظامی با اشاره به برنامه ریزی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا بیان داشت: در سال جهش تولید، یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس در مبارزه با قاچاق کالا تعریف شده است و در تمامی ماموریت‌ها این مهم مورد تاکید بوده و در این طرح عملیاتی نیز مقدار 3 میلیارد و 850 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و در حدود 7 تن و 330 کیلوگرم برنج تقلبی کشف و تعداد 116 پرونده قاچاق کالا تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به تداوم طرح‌های عملیاتی ظفر در شهرستان‌های استان گفت: تلفن 110 در  تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش‌های مردمی است و همچنین شهروندان می‌توانند از طریق تلفن 197 هر گونه انتقاد، پیشنهاد، نقطه نظر و پیام های تقدیر نسبت به نوع عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی منعکس کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول