اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خرید گندم از یک ماه آینده در استان مرکزی آغاز می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: کار خرید گندم کمتر از یک ماه آینده در شهرهای ساوه و زرندیه آغاز می‌شود.

خرید گندم از یک ماه آینده در استان مرکزی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث گندم استان مازاد تولید دارد، در حال حاضر میزان موجودی گندم به اندازه تامین استان بوده و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در بخشی از گندم تولیدی استان در سال گذشته به چندین استان صادر شد، بیان داشت: به منظور ارتقای کیفیت آرد طرح واردات گندم با کیفیت‌ از استان‌‌های دیگر کلید خورده و هم اکنون حجم قابل توجهی از واردات گندم با کیفیت بالا از استان‌های دیگر در حال انجام است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه کمتر از یک ماه آینده کار خرید گندم آغاز می‌شود، ادامه داد: 32 مرکز خرید و 8 مرکز خرید دانه‌های روغنی در استان کار خرید را بر عهده دارند، اقدامات لازم در این زمینه انجام و بسترهای خرید خوب از کشاورزان به خوبی فراهم شده است.

ملکی گفت: تعاونی‌های بخش روستایی و سیلوها به عنوان مباشر و پیمانکار کار خرید را انجام می‌دهند، از کشاورزان خواهش داریم با توجه به اینکه کار خرید تنها از کشاورز صورت می‌گیرد، حتما با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی نسبت به ثبت نام خود در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی قیمت خرید گندم را به ازای هر کیلو 25000ریال اعلام کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال خرید خوبی داشته باشیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی همچنین با اشاره به تنظیم بازار بیان داشت: در حال حاضر مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد، برنج و شکر به اندازه کافی خرید و ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول