اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعمال قانون 976 وسیله نقلیه در طرح فاصله گذاری اجتماعی استان مرکزی

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعمال قانون 976 دستگاه انواع وسیله نقلیه از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی، ازایجاد ممنوعیت برای خودروهای غیربومی و جلوگیری از تردد غیر ضروری برای خودروهای بومی داخل استان خبر داد.

اعمال قانون 976 وسیله نقلیه در طرح فاصله گذاری اجتماعی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی حسینی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی به منظور حفظ سلامت شهروندان در جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا، ورود کلیه خودروهای غیر بومی به داخل استان را ممنوع اعلام کرد.

وی با اشاره به اعمال قانون976 دستگاه انواع وسیله نقلیه در معابر درون شهری استان مرکزی و نیز توقیف 2 دستگاه خودرو در پارکینگ، از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در محورهای مواصلاتی علاوه بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودرو به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل می شود.

 این مقام انتظامی اظهارداشت: همچنین خودروهای بومی که به صورت غیر ضروری در سطح استان تردد می کنند در صورت مشاهده توسط مامورین پلیس راه برابر مقررات راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می شوند.

حسینی اضافه کرد: مسافران نوروزی به هشدارهای مسئولین توجه کنند و هرچه سریعتر به شهرهای خود باز گردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان داشت: اقدامات کنترلی پلیس راهور در معابردرون شهری با همکاری دستگاه های امدادی و انتظامی و ایجاد ایست و بازرسی های مختلف در تمامی شهرستان های استان برای کنترل خودروها در حال انجام است.

وی در پایان با بیان اینکه این اقدامات در جهت سلامت و صیانت شهروندان خواهد بود، افزود: امیدواریم با تعامل روز افزون و فراگیر شهروندان با پلیس شاهد ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی آنان در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول