اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| عملیات تکمیل پل شهید کاوه نبیری با سرعت در حال اجراست

شهردار اراک گفت: عملیات تکمیل پل شهید کاوه نبیری با سرعت در حال اجراست و فاز دوم این پل در سال جاری اجرایی و تکمیل می شود.

فارس من| عملیات تکمیل پل شهید کاوه نبیری با سرعت در حال اجراست

محمدکریم شفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «پل شهید نبیری اراک کی به اتمام می‌رسد؟»در سامانه فارس من اظهار کرد: فاز دوم پل شهید کاوه نبیری با سرعت در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: این تقاطع از محورهای پرتردد شهر اراک است که با بهره برداری از آن شاهد خارج شدن شهر اراک از بن بست خواهیم بود.

شهردار اراک با بیان اینکه هم اکنون این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی تقاطع که شامل تسطیح و رگلاژ، قیرپاشی، زیر سازی، آسفالت، جدولگذاری و... است با جدیت در حال اجرا است.

شفیعی با اشاره به مشخصات این پل گفت: طول رمپ شمالی رو گذر ۱۶۰ متر، طول عرشه روگذر ۱۹۲ متر، طول رمپ جنوبی روگذر ۴۰۰متر، ماکزیمم ارتفاع ۱۳متر و عرض سواره رو روی عرشه ۲۶ متر و در دو مسیر رفت و برگشت است.

 

به گفته وی به منظور تسریع در ساخت این تقاطع از ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران، به عنوان بازوی کمکی در کنار پیمانکار (جهادنصر) استفاده می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول