اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

چنگال خونین استکبار در مرگ پروانه ها خودنمایی می کند/ استفاده از ابزار تحریم وقیح ترین نوع تروریسم است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: خاموشی ‌و مرگ پروانه ها به دلیل مشکل دارو بسیار غم انگیز است، دست چدنی و‌ چنگال خونین استکبار در این قضایا خودنمایی می کند.

چنگال خونین استکبار در مرگ پروانه ها  خودنمایی می کند/ استفاده از ابزار تحریم وقیح ترین نوع تروریسم است

 حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: براساس برخی گزارشات تا کنون ۱۵ نفر از افراد مبتلا به بیماری «ای بی»در کشور به دلیل  تحریم دارو جان خود را از دست داده اند.

وی تصریح کرد: تروریسم اقتصادی و ‌استفاده از ابزار تحریم برای تحت فشار قرار دادن کشور هدف وقیح ترین نوع تروریسم است و باید گفت ادعای دفاع از حقوق بشر کجا و این رفتار ددمنشانه کجا.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه چهره واقعی و هراسناک آمریکا در این پرده ها بیش‌تر روشن می شود، گفت: خاموشی ‌و مرگ پروانه ها به دلیل مشکل دارو بسیار غم انگیز است، دست چدنی و‌ چنگال خونین استکبار در این قضایا خودنمایی می کند و این جنایت حلقه ای از جنایات متکثر این دژخیم عنود است.

سلیمی با اشاره به اقدامات امروز کمیسیون آموزش اظهار کرد: انتخاب سه نفر به منظور اعمال ماده ۲۳۴  برای تحقیق و بررسی صندلی فروشی در دانشگاه‌ها، انتخاب اعضاء کمیته تحقیق و تفحص بر اساس ماده ۲۳۴ برای عدم افزایش ۴۰۰هزار تومان حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و تصویب بکارگیری معلمان حق التدریس  و بررسی بودجه بخش آموزش عالی، آموزش پزشکی، معاونت علمی، آموزش وپرورش، صندوق نوآوری و... از مهم ترین اقداماتی بود که امروز در کمیسیون رقم خورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول