اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فارس من| گِله شهروندان اراکی در خصوص نبود سرویس بهداشتی عمومی به جاست

عضو شورای شهر اراک گفت: گِله شهروندان اراکی در خصوص نبود سرویس بهداشتی عمومی به جاست و ما در این زمینه ضعف داریم.

فارس من| گِله شهروندان اراکی در خصوص نبود سرویس بهداشتی عمومی به جاست

جعفرعلی محصولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به ثبت سوژه «عدم وجود سرویس بهداشتی مناسب در مرکز شهر و مراکز مهم تفریحی تجاری» در سامانه فارس من اظهار کرد: در این خصوص حق با مردم بوده و متأسفانه در سطح شهر سرویس‌های بهداشتی عمومی به تعداد کافی وجود ندارد.

وی افزود: شهرداری در پروژه آفتاب چند سرویس بهداشتی در نظر گرفته که هنوز افتتاح نشده، یک شرکت سرمایه‌گذار با شهرداری اراک توافق کرده تا سرویس‌های بهداشتی سیار در سطح شهر ایجاد کند، با توجه به اتصال کلان‌شهر اراک به شبکه فاضلاب، مشکلی برای ایجاد چاه مورد نیاز این سرویس‌های بهداشتی نداریم.

عضو شورای شهر اراک تصریح کرد: قرار است این شرکت 20 چشمه سرویس بهداشتی سیار را نقاط مختلف شهر اراک ایجاد کند اما هنوز قرارداد آن بسته نشده است، در حال پیگیری هستیم که تا به‌زودی عملیاتی و وارد فاز اجرایی شود.

محصولی بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری این کار را به‌صورت رایگان انجام داده و قرار است برای فضای بیرونی این سرویس‌های بهداشتی آگهی‌های تبلیغاتی جذب کنند تا هزینه کرد آنها جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: سرویس بهداشتی پارک‌های سطح شهر نیز به‌صورت شبانه‌روز باز بوده و در هر پارک یک نظافتچی مسئولیت تمیز کردن آنها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول