اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معامله قرن معامله‌ای شکست خورده است

رئیس حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: معامله قرن همانند دیگر معاملات که مقرر بود انجام شود یک معامله شکست خورده است.

معامله قرن معامله‌ای شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام آیت‌الله کاظم سپاسی ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: دو، سه کشور حاشیه خلیج به اتفاق آمریکا و صهیونیست‌ها نمی‌توانند در معامله قرن به هدف خود برسند و قطعاً این معامله شکست خورده است.

وی گفت: معامله قرن همانند دیگر معاملات که مقرر بود انجام شود یک معامله شکست خورده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز با بیان اینکه روز قدس و معامله قرن حاوی دو پیام است اظهار داشت: تا زمانی که مردم بزرگ فلسطین به اهداف خود دست یابند این حمایت جهانی مسلمانان به‌ویژه ایرانیان از آنها ادامه دارد.

بهروز اکرمی با اشاره به دومین پیام روز قدس تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ آگاه باشند هرگونه معامله‌ای که سبب شود ملت فلسطین به حقوق خود نرسند از قبل باطل است و خود را در این رابطه خسته نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز بیان داشت: روز قدس، روز اعلام نه به ظلم و حمایت از مظلوم است.

سعید فرخی افزود: این روز حماسی بزرگ، روز فراخوانی اتحاد مسلمانان جهان در راستای جلوگیری از ظلم بزرگ به بخشی از ملت بزرگ اسلام و فراخوانی انسانیت برای بیداری وجدانشان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز با اشاره به پیام روز قدس گفت: پیام روز قدس ما این است که زیر بار معامله قرن نخواهیم رفت و مردم با حضور حماسی خود نشان دادند حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و استقامت می‌کنند.

مرتضی انصاری فر افزود: ما زیر بار معامله قرن که یهودی‌سازی می‌کنند به هیچ عنوان نمی‌رویم و این مشت محکمی به دهان استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول