اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تخریب و رفع خطر از 10 ملک فرسوده توسط شهرداری ساوه

مسئول واحد کنترل و نظارت بر تخلفات شهری شهرداری ساوه از تخریب و رفع خطر از 10 ملک فرسوده توسط این واحد در طی یک ماه گذشته خبر داد.

تخریب و رفع خطر از 10 ملک فرسوده توسط شهرداری ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید حکیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها طبق بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها رفع خطر از بناهای فرسوده و دیوارهای شکسته و به‌طور کل رفع خطراتی است که جان عابرین و شهروندان را به مخاطره می‌اندازد.

وی ادامه داد: به همین دلیل در راستای اجرای قوانین و مقررات پس از طی مراحل قانونی با تلاش عوامل اجرایی در واحد رفع خطر و همکاری واحد امانی شهرداری با هماهنگی حوزه معاونت خدمات شهری در یک ماه گذشته 10 ملک فرسوده و متروکه شامل املاک جلالی، فرزانه، ایمانلو، سعادتمند، صدیق، زینی وند، اکرمی، عسگری، ناشناس و گلشن در مجموع به متراژ 5340 مترمربع به صورت کامل تسطیح آثار شد.

مسئول واحد کنترل و نظارت بر تخلفات شهری شهرداری ساوه تصریح کرد: همچنین این واحد شهرداری جهت انجام دیگر وظایف خود در طی یک ماه گذشته جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با تلاش شبانه‌روزی نیروهای گشت ساختمانی و همکاری نیروی انتظامی و با در اختیار داشتن یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون، فعالیت‌های غیرمجاز ساختمانی پنج ملک واقع در محله‌های گرشاسبی ۱۴، محراب 21، باغ قابل، وحدت 22 و خیابان 30 متری دکتر را به صورت کامل متوقف و تسطیح آثار نمود.

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی عوامل واحد کنترل و نظارت بر تخلفات شهری، گفت: تجربه بارش‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها در ابتدای سال جاری اهمیت توجه به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع خطر از بناهای فرسوده در شهر را دوچندان کرده است.

محسن مددی افزود: بارش‌های شدید در ابتدای امسال علاوه بر تخریب برخی بناهای فرسوده در سطح شهر موجب جاری شدن سیلاب در مناطقی مانند عباس‌آباد و قالی‌شویی که اغلب بناهای موجود در آن به‌صورت غیرمجاز احداث شده‌اند ضمن ایجاد خطر برای ساکنان این مناطق، باعث گردید تا بیشتر توان تیم ستاد مدیریت بحران شهرداری در این مدت صرف مراقبت از این مناطق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول