آقای قالیباف؛ حیف شماست...

محسن مقصودی: 🔹آقای ‌#قالیباف عزیز!این سه توییت ۷۰ روز گذشته خود را با هم مقایسه کنید.#علی‌الاصول، آتش‌بس در لبنان پیش‌شرط آغاز مذاکرات اسلام‌آباد شما بود.🔹از آن پیش‌شرط قبل از مذاکرات، پس از اشغال ۲۰ درصد لبنان در طول مذاکرات، حالا رسیده‌اید به جایی که اگر به سوییس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری می‌ریختند!🔹خودتان قضاوت کنید این عقب نشینی مرحله به مرحله از شرط‌ها و حرف‌های خودتان نیست؟!🔹محاصره دریایی ایران هم‌ محصول خدعه دشمن در دوران پس از آتش بس و مذاکرات است وگرنه در جنگ ۴۰ روزه ناوهای‌شان جرأت نزدیک شدن نداشتند..تحریم‌های نفتی هم زمان جنگ برداشته شده بود و قیمت نفت دو برابر بود.🔹پس لطفاً نفرمایید آنچه در جنگ نتوانستیم بدست بیاوریم با مذاکرات بدست آوردیم؛ ماجرا برعکس است.🔹پس از مذاکرات هم وضعیت لبنان، هم محاصره، هم تحریم و هم قیمت نفت بدتر شد.🔹فقط امیدوارم ا‌ورانیوم‌ غنی شده را با سویای آمریکایی معاوضه نکنیم؛ به جای اخذ غرامت به آمریکایی‌ها پاداش ندهیم!🔹آقای قالیباف، حیف شماست با آن سوابق‌ جهادی.🔹عجله و اشتیاق برخی برای مذاکره در زمانی که هنوز دشمن تنبیه نشده، سایه جنگ را بر سر کشور و جبهه مقاومت نگه می‌دارد؛ تهدیدها و توهین‌های روزانه ترامپ را می‌بینید...🔹تا آخرین سرباز اسراییلی از جنوب لبنان خارج نشده مذاکرات را متوقف کنید...🔹اگر می‌خواهید مذاکرات‌تان از این پس موفق باشد؛ روی شروط و حرف‌های خودتان محکم بایستید... وقتی بند ۱ تفاهم‌نامه مکرر توسط ترامپ و نتانیاهو در این چند روز نقض شده است، مذاکرات را متوقف کنید.‌ تنگه هرمز را ببندید تا شروط را محقق کنند.🔹آقای قالیباف، ما از شما انتظار بیشتری داریم.‎@EnqelabStreetTV
14:31 - 2 تیر 1405

5 بازنشر12 واکنش
31٫2k بازدید



8 پاسخ

@user17091000360075548862 ساعت پیش
در پاسخ به
قالیباف بعد از شکست تو انتخابات و عدم اقبال از سوی طیف خاص ، برای بدست آوردن دل بقیه و انتخابات بعدی خودشو تا این حد کوچیک کرددر واقع باعث مرگ سیاسی خودش شد.

@user17091008561556986522 ساعت پیش
در پاسخ به
قالیباف خیلی وقته همین قدر متناقض و منحرف و فریبکاره

@user17091000644679137562 ساعت پیش
در پاسخ به
مذاکره گران از عراقچی و همتی و معاونان و کارشناسان عمدتا دارای نگاه برجامی اند، البته این بار با ریاست آقای قالیباف که در دام وفاق افتاده! در قدم اول،دست از روی ماشه برداشتند و تنگه را باز کردند و قول رقیق سازی دادند ، چه رسد به تعیین متجاوز و غرامت، و دریغ از یک کلمه در باره خون امام شهید و شهدا!

تصویر نمایه‌ی ‌farzad;{‌
@farzadabaaa2 ساعت پیش
در پاسخ به
تاریخ پر است از طلحه و زبیرهایی که از امام خویش پیشی گرفتند و امت را صدپاره کردند..ننگ بر ایشان تا ابد

@user1773043852961 ساعت پیش
در پاسخ به
ابلیس ۶۰۰۰ سال خدا را عبادت کرد. اما در یک «آزمون» (سجده بر انسان)، «نفرت و نیرنگ درونی» خود را آشکار ساخت و برای همیشه «رانده» شد.مسئولین ما هم با «آزمون مذاکره و تفاهم‌نامه»، «ماهیت» خود را نشان دادند. از همان لحظه‌ای که از «حرف و نظر رهبری» خارج شدند، دست به «انتحار سیاسی» زدند

@user1773043852961 ساعت پیش
در پاسخ به
و با این انتحار سیاسی همان «مقدار ناچیز محبوبیت و احترامی» هم که در بین مردم داشتند را برای همیشه «از دست دادند.»«ولایتمداری» و «انقلابی بودن» یک «شعار» نیست، یک «آزمون» استو خداوند آخر و عاقبت همه ما رو ختم به خیر کند

تصویر نمایه‌ی ‌علی رضا آخرتی‌
@user171198259361 ساعت پیش
در پاسخ به
مشکل از این جاست که دوستان فکر میکنن مشکل از امثال قالیباف است که اسرائیل از بین نرفته و ترامپ با خوردن موشک در کاخ سفید به درک نرفته . با این عزم جزمتان به زودی جنگ دوباره شروع می شود و تنها اتفاقی که می افتد این است که ما و لبنان را با هم می زنند . مشکل از جای دیگری است ، در حد فتوای حرمت هسته ای

تصویر نمایه‌ی ‌علی رضا آخرتی‌
@user171198259361 ساعت پیش
ادامه ، مشکل این است که از موشک های ما و کاربردی بودن اش که مهم ترین نکته ای است که دوستان مطرح می کنند برای مقابله با دشمن اصلا دشمن نمی ترسد و چندان که ما فکر می کنیم آزاری نمی بیند و متاسفانه دست خود را کاملا برتر می بیند ، در حد ۵ هزار شهید ما در دو جنگ و ۴۰ ، ۵۰ کشته آنها