طارمی رقص بندری رفت، عزت اللهی سریع از راه رسید نذاشت، دستای طارمی رو گرفت.حالا چرا طارمی خوشحالی همیشگی شو کنار گذاشت و خوشحالی رقص بندری رفت خدامیدونه؟چرا عزت اللهی جلوی خوشحالی شو گرفت بازم باید خبرنگارا بپرسن ازش؟بخاطر حرمت ماه محرم بود یا خون شهدای جنگ اخیر خودش باید بگه.شبکه۳سانسورکرد.