اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تقاطع غیر همسطح «شول آباد» الیگودرز زیر بار ترافیک می‌رود

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: سازه پل تقاطع غیر‌ هم‌سطح شول آباد برای مسیر رفت و برگشت الیگودرز _ اصفهان طی روزهای آینده زیر بار ترافیکی می‌رود.

تقاطع غیر همسطح «شول آباد» الیگودرز زیر بار ترافیک می‌رود

داریوش اسدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح شول آباد پس از احداث سدحوزیان حدودا ۲ کیلومتر به سمت اصفهان انتقال و از حوزه آبگیرسد مذکور خارج شد، اظهار کرد: بر این اساس و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و روستاهای متعددی که در مسیرمحور فرعی الیگودرز -شول آباد قرار دارند، مطالعات اجرایی محل اجرایی تقاطع شول‌آباد بر اساس درخواست اداره کل و موافقت وزارت راه و شهر سازی انجام و پس از تائید وزارت خانه جهت کاهش و به حداقل رسانیدن تصادفات و مشکلات ترددی عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شول آباد را سال ۹۶ عنوان مرد و افزود: پروژه توسط پیمانکار اول با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سال ۹۶ آغاز شد اما به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف شد.

به گفته سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان پروژه سال ۹۹ با اعتبار معادل ۱۲ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان به پیمانکار دوم واگذار شد.

اسدزاده پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح شول آباد را ۹۶ درصد عنوان کرد و گفت: سازه پل تقاطع غیر هم سطح شول آباد برای مسیر رفت و برگشت الیگودرز _ اصفهان طی روزهای آینده زیر بار ترافیکی می‌رود.

وی بیان کرد: دو عدد از رمپ‌های مسیر رفت و برگشت الیگودرز به شول آباد هم تکمیل و آسفالت شده و مابقی رمپ‌ها به دلیل شرایط آب و هوایی امکان آسفالت وجود ندارد که در صورت مساعد شدن دمای هوا تکمیل و آسفالت می‌شود و عملا کل تقاطع مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان پروژه با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و یخبندان فصول سرد و انجام خدمات خارج از قرارداد نیاز به عقد قرارداد جدید داشته است که این امر نیز در حال انجام است.

اسدزاده بیان کرد: کل هزینه انجام شده برای این پروژه تاکنون ۶۴ میلیارد تومان بوده و برای تکمیل آن مبلغی حدود ۳۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول