اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تثبیت ۴ هزار هکتار از اراضی غیر ملی لرستان

رئیس جهادکشاورزی لرستان گفت: در بررسی ۱۷ پلاک از اراضی استان به مساحت ۹ هزار و ۹۳۱ هکتار، در نهایت ۴ هزار و ۸۸ هکتار به عنوان اراضی غیر ملی (مستثنیات) تثبیت شد.

تثبیت ۴ هزار هکتار از اراضی غیر ملی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی عصر امروز در کمیسیون رفع تداخلات اراضی لرستان در محل جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: هدف اصلی از این طرح رفع موانع تولید در بخش کشاورزی و سنددار کردن زمین‌ها، در عین حال حفظ و حراست از زمین‌های ملی و منابع طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: پس از رفع تداخل و صدور سند برای اراضی کشاورزی، زمین کشاورزی دارای ارزش و اعتبار شده و کشاورز می‌تواند به عنوان وثیقه از آن استفاده کند و کشاورزان صاحب زمین از این طریق دارای سرمایه واقعی‌تری شده و امکان این را می‌یابند که فعالیت کشاورزی خود را توسعه دهند.

رئیس جهادکشاورزی لرستان با بیان اینکه در این کمیسیون تعداد ۱۷ پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۱ هکتار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در نهایت میزان ۴ هزار و ۸۸ هکتار به عنوان اراضی غیر ملی (مستثنیات) تثبیت شد.

گفتنی است کمیسیون رفع تداخلات لرستان به ریاست شاهرخی رییس سازمان جهادکشاورزی استان، و با حضور میرزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، محمدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، بهرام میر دریکوند مدیر امور اراضی استان و سایر اعضا در سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان لرستان برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول