اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شورای ائتلاف با کاندیداهای مجلس در لرستان مصاحبه می‌کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف پس از بررسی رزومه و توانمندی کاندیداها و پس از اعلام لیست نهایی از سوی شورای نگهبان اقدام به معرفی افراد اصلح خواهد نمود.

شورای ائتلاف با کاندیداهای مجلس در لرستان مصاحبه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم بارانی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان فعالیت خود را به موجب ابلاغیه شورای مرکزی آغاز نموده و هدف اصلی آن نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است.

وی با تاکید بر اهمیت بالای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی برای آینده کشور، افزود: کمیته انتخابات شورای ائتلاف در خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های لرستان فعالیت دارد و تلاش آن بررسی کاندیداهای و معرفی افراد اصلح به مردم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان بیان کرد: در این راستا کمیته انتخابات در حوزه‌های مختلف انتخابیه کاندیداها را پس از شناسایی مورد بررسی قرار داده و کاندیداهایی را که درخواست حضور در این کمیته برای مصاحبه تخصصی دارند، دعوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی کاندیداها توسط افراد متخصص و دانشگاهی عضو کمیته انتخابات در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... انجام می‌شود و همه کاندیداها با سلایق سیاسی مختلف که گفتمان انقلاب اسلامی را قبول دارند می‌توانند در روند بررسی و مصاحبه‌های کمیته انتخابات شورای ائتلاف شرکت کنند.

بارانی بیرانوند گفت: کمیته انتخابات شورای ائتلاف پس از بررسی رزومه و توانمندی کاندیداها و پس از اعلام لیست نهایی از سوی شورای نگهبان اقدام به معرفی افراد اصلح خواهد نمود.

وی یادآور شد: شورای ائتلاف تا کنون از هیچ کاندیدایی در استان لرستان به هیچ شکلی حمایت نداشته و اعلام لیست نهایی این شورا پس از اعلام لیست نهایی از سوی شورای نگهبان و صرفا از طریق رسانه‌های رسمی و از زبان رئیس شورا اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول