اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اطفای حریق همزمان در سه نقطه توسط آتش‌نشانی بروجرد

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: اکیپ های اطفای حریق سازمان آتش نشانی بروجرد، سه مورد حریق از جمله آتش سوزی یک کارگاه نجاری را پوشش داده و در سریعترین زمان عملیات اطفا را انجام دادند.

اطفای حریق همزمان در سه نقطه توسط آتش‌نشانی بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، نادر موسیوند ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به انجام عملیات اطفای حریق همزمان در سه نقطه، عنوان کرد: روز گذشته، طی تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه نجاری واقع در محور بروجرد_خرم‌آباد سه اکیپ اطفا به محل اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به گستردگی آتش و وجود انبار چوب در این کارگاه، آتش نشانان با استفاده از تجربه و مهارت خود در کوتاهترین زمان ممکن آتش را مهار کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد، اظهار کرد: همزمان با این آتش سوزی زنگ اعلان خطر ستاد عملیاتی سازمان ٢ نوبت دیگر به صدا درآمد که حکایت از حریق در بلوار امام(ره) و روستای ده شیخان داشت.

موسیوند بیان کرد: اکیپ های اطفای حریق همزمان هر سه مورد حریق را پوشش داده و در سریعترین زمان عملیات اطفا را به انجام رساندند.

به گفته وی اطفای حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان مدرس، ٩ مورد علف‌های هرز و مزارع کشاورزی، ۶ مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و ٣ مورد منزل مسکونی از جمله عملیات های صورت گرفته در شبانه روز گذشته به شمار می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول