اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شالوده انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برخواسته از انقلاب اباعبدالله(ع) است، گفت: متن و بطن انقلاب اسلامی از نهضت حسینی است، از طرفی اگر انقلاب اسلامی نبود.

شالوده انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمد مهدی عرب انصاری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، اظهار کرد: لرستان معروف است به استان انقلابی، ولایتمدار، متعصب به دین و قرآن و کم‌هزینه برای انقلاب و حداکثر خدمت

وی خاطرنشان کرد: لرستان دارای مردمی پاکدل و پاکدست و غیور است، ضمن اینکه همواره خیالمان از مردم این استان در مناسبت‌های مختلف همچون انتخابات راحت بوده است.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امام حسین(ع) تراز بشریت است، گفت: امروز تفکر و آیین حسینی مرزها را درنوردیده و ادیان مختلفی را درگیر خود کرده است.

عرب انصاری بیان داشت: امام راحل نیز یک نمونه فوق مذهب بودند، کمااینکه اسلام را آنگونه که بود، معرفی کردند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برخواسته از انقلاب اباعبدالله(ع) است، افزود: متن و بطن انقلاب اسلامی از نهضت حسینی است، از طرفی اگر انقلاب اسلامی نبود، ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) به طور شایسته به مردم نمی‌رسید.

معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روحانیون ارا حامیان بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز و در دولت سیزدهم نیروهای خدمت‌گذاری وجود دارد که خواهان ثبت فصل خدمتی ماندگاری را دارند.

عرب انصاری بیان داشت: سال گذشته سازمان اطلاعاتی ۷۵ کشور برای ایجاد فتنه در ایران میز فعال داشتند، با این وجود با اعلام فراخوان از سوی سازمان تبلیغات مردم ۲ روز بعد محکم و پرحجم به صحنه آمدند و توطئه را همچون گذشت خنثی کردند.

وی با بیان اینکه در ۲ جبهه فعالیت داریم، افزود: نخست حضور در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی و دیگری حرکت در مسیر جهاد تبیین با کمک نخبگان علمی و حوزوی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول