اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آسمان لرستان بارانی می‌شود

معاون هواشناسی لرستان از بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خبر داد و گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای نیمه شرقی استان و تا حدودی مناطق شمالی، علاوه بر ابرناکی شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای خواهیم شد.

آسمان لرستان بارانی می‌شود

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای لرستان، اظهار کرد: از امروز تا پایان هفته برای نقاط مختلف استان به ویژه نیمه شرقی شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تراکم ابرها در نواحی شرقی و شمالی استان به نسبتا ابری می‌رسد و همراه با این شرایط، شاخص‌های ناپایداری نیز بالا می‌رود.

معاون هواشناسی لرستان از بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خبر و ادامه داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای نیمه شرقی استان و تا حدودی مناطق شمالی، علاوه بر ابرناکی شاهد بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای خواهیم شد.

اکبری بیان داشت: در این بازه زمانی نفوذ گردوغبار در نیمه شرقی استان انتظار می‌رود.

وی، اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها، احتمال ایجاد رواناب، احتمال خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی و باغی را از جمله مخاطرات شرایط ناپایدار پیش‌رو عنوان کرد.

اکبری تصریح کرد: این سامانه بارشی چهارشنبه شب از آسمان استان خارج می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول