اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دولت بدنبال استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم‌گیری است

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی از بکارگیری ظرفیت جریان نخبگان در تصمیم‌گیری‌های دولت، گفت: در دور دوم سفرها، رئیس‌جمهور بنا را بر این گذاشته که نظرات و نگاه‌های نخبگان در پیشنهاد برای مصوبات لحاظ و در نظر گرفته شود.

دولت بدنبال استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم‌گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید احمد عبودتیان امشب در حاشیه شورای اداری لرستان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از دور دوم سفرهای ریاست جمهوری ستادی برای مردمی‌سازی امور تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با مشورت حلقه‌های میانی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی جهت واگذاری به گروه‌های مردمی معرفی می‌شود، از طرف دیگر با تشویق و تقویت گروه‌های مردمی، مانع‌زدایی صورت می‌گیرد.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی از بکارگیری ظرفیت جریان نخبگان در تصمیم‌گیری‌های دولت، افزود: وقتی دولت میلیاردها تومان هزینه اعتباری می‌کند، باید در انتخاب پروژه‌ها و اقدامات مردم سهیم شوند.

عبودتیان بیان داشت: جریان‌های نخبگان، دانشجویان و حتی دانش‌آموزان خوش فکر و در کل عموم مردم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های دولت دخیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت نخبگان باید طراحی ویژه‌ای صورت گیرد، افزود: در دور دوم سفرها، رئیس‌جمهور بنا را بر این گذاشته که نظرات و نگاه‌های نخبگان در پیشنهاد برای مصوبات لحاظ و در نظر گرفته شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: حضور نخبگان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دولت بیش از گذشته موثرتر و ویژه‌تر خواهد شد.

عبودتیان با تاکید بر اینکه فرایند تصمیم‌گیری به فرایند عمومی‌تری انجام خواهد گرفت، گفت: به این صورت از ظرفیت نخبگان و جوانان هر حوزه بیشتر استفاده می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول