اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تبدیل ۱۶۷ هکتار از اراضی در اختیار سپاه لرستان به باغ

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تا کنون در ۱۶۷ هکتار از اراضی که در مقرها و پادگان‌های در اختیار سپاه است، درختکاری و ایجاد باغ صورت گرفته است.

تبدیل ۱۶۷ هکتار از اراضی در اختیار سپاه لرستان به باغ

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت دولت‌پور معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گفت‌وگو با رسانه‌ها بیان کرد: سپاه لرستان در طول سالیان گذشته و امسال حدود در ۱۶۷ هکتار از زمین‌های در مقرها و پادگان‌های سپاه اقدام به درخت کاری و ایجاد باغ کرده است.

وی گردو، انار و شلیل را از جمله گونه‌های کاسته شده عنوان کرد و افزود: عمده درخت‌هایی که کاسته شده زیتون است و از هر هکتار ۱۴ تن زیتون برداشت می‌شود که بر همین اساس کارخانه روغن زیتون راه اندازی شده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه لرستان گفت: امسال غرس درختان مثمر و غیر مثمر در ۲۵ هکتار از اراضی که در اختیار سپاه است با کمک مهندسین و با روش‌هایی علمی دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ۳ سال گذشته در ۷۷ هکتار از اراضی کشاورزی سپاه لرستان کاشت نهال در دستور کار قرار گرفته که عمده آنها زیتون است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول