اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نقش ویژه اساتید دانشگاه در مقابله با جنگ امپراتوری رسانه‌ای غرب

رئیس دانشگاه لرستان گفت: اساتید دانشگاه‌ها با حضور در رسانه‌های جمعی و توانمندسازی دانشجویان و دانش‌آموزانی که توانایی فعالیت در جهاد تبیین را دارند، بایستی با جنگ ناجوانمردانه رسانه‌ای نظام سلطه مقابله کنند.

نقش ویژه اساتید دانشگاه در مقابله با جنگ امپراتوری رسانه‌ای غرب

علی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد هستیم که مردم درک درستی نسبت به آزادی و کرامت انسانی پیدا کرده‌اند و طی ۴۴ سال گذشته جامعه ایران به این نتیجه رسیده است که نباید تسلیم نظام سلطه شود. 

وی با بیان اینکه موضوع اعتراض در تمامی کشورهای دنیا وجود دارد، افزود: در هیچ کجای دنیا شاهد نیستیم که رئیس‌جمهور کشورهای نظام سلطه در این اعتراضات دخالت کنند اما شاهد هستیم به علت ضربه‌هایی که نظام جمهوری اسلامی به نظام سلطه طی ۴۴ سال گذشته وارد کرده مسوولان ارشد کشورهای غربی به دنبال ایجاد تنش در کشور ما بودند.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: امپراطور رسانه‌ای نظام سلطه در اغتشاشات اخیر از تمام ظرفیت خود برای ایجاد آشوب در کشور استفاده کرد و از جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد به طوریکه واقعیت‌های موجود در جامعه را سعی می‌کرد برعکس جلوه دهد. 

نظری تصریح کرد: رسانه‌های غربی در گذشته به صورت نامحسوس علیه نظام جمهوری اسلامی جنگ رسانه‌ای انجام می‌دادند اما طی سالیان گذشته این جنگ از حالت نامحسوس خارج شده و به طور آشکار به نفرت پراکنی علیه نظام می‌پردازند. 

وی خاطرنشان کرد: نظام آموزش عالی و آموزش و پرورش وظیفه دارند با استفاده از ظرفیت‌های خود به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازند و با افزایش بصیرت و معرفت افزایی دانشجویان و دانش‌آموزان با استفاده از قدرت رسانه‌ای اقدام کند. 

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه در همین راستا جلسات متعددی با اساتید دانشگاه لرستان برگزار کردیم، تصریح کرد: نتیجه این جلسات این بود که اساتید دانشگاه لرستان بایستی حضور خود را در رسانه‌های جمعی استان افزایش دهند و جنبه‌های مختلف جنگ رسانه‌ای دشمن را برای مردم شرح دهند، همچنین بایستی دانش و بصیرت دانشجویان و دانش‌آموزانی که توانایی حضور در جهاد تبیین  دارند را  افزایش دهند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول