اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعتراض با آشوب یکی نیست/ دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه دشمن از جهات مختلف جنگ را شروع کرده است‌، گفت: یکی از این جنگ‌ها جنگ شناختی است، آموزش و پرورش باید در حوزه مسائل دینی و سیاسی برنامه داشته باشد، نهادهای فرهنگی از جمله ارشاد باید در جهاد تبیین با تمام قدرت به میدان بیایند.

اعتراض با آشوب یکی نیست/ دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته با بیان اینکه پخش کردن شایعات سیاسی در جامعه امنیت را بر هم می‌زند، عنوان کرد: دختر جوانی از دنیا رفت عده‌ای بلافاصله بدون اینکه تحقیق کنند و حق روشن شوند موضع گیری کردند و در این آتش دمیدند.

وی افزود: بعضی‌ها هم که به مقدسات، جمهوری اسلامی و بعضی شخصیت‌ها اهانت کردند، گروهی هم سرباز پیاده نظام دشمن شدند و بدون هیچ‌گونه تخصصی موضع گیری کردند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: موضع گیری و شایعه پراکنی باعث شد که به علاوه بر خسارت به بیت المال عده‌ی هم مجروح و کشته شوند.
شمسی فر با اشاره به صلح امام حسن عنوان کرد: یکی از ابزاری که منجر به تحمیل صلح امام حسن شد شایعه پراکنی و دروغ پراکنی بود.

وی به دخالت و موضع گیری آمریکا در خصوص مرگ دختر جوان، توضیح داد: ما در کشورهای مختلف از جمله آمریکا شاهد کشته شدن مردم توسط پلیس هستیم، اما کسی اظهار نمی‌کند در حالی که در حوادث اخیر کشور ادعای دفاع از ملت ایران را دارند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اصل مطلب این است که دشمن ایران پیشرفته قدرتمند را نمی‌خواهد، گفت: زمانی که آمریکا به هواپیمای مسافربری ، نفت کش و چاه‌های نفت ما حمله کاری از دستمان بر نمی‌آمد ، ‌اما بعد از انقلاب هواپیمای پیشرفته آمریکا وارد خاک کشور می‌شود آنها را می‌زنیم و هیچ غلطی نمی‌کند.

شمسی فر به سرعت پیشرفت علمی در حوزه فن‌آوری، تکنولوژی، پزشکی، بهداشت و درمان و هوا و فضا اشاره کرد و گفت: این همه تحریم را علیه ما انجام دادند، هواپیمای مسافربری ما را زدند حتی دارو را هم تحریم کردند حالا دلشان برای یک دختر می‌سوزد.

وی با بیان اینکه اینهایی که داخل خیابان آمدند فریب خوردند، خاطرنشان کرد: این افراد بیدار شوند و به کشور ضربه نزنند ، اینکه دشمن توسط شما به کشور ضربه بزند خیانت است.

امام جمعه موقت خرم‌‌آباد تاکید کرد: قوه قضاییه با آنهایی که در فضای مجازی به شایعه‌ها دامن زدند برخورد جدی کند و خسارت را از آنها بگیرد.

شمسی فر گفت: برای نظام و انقلاب خون‌ها ریخته شده که به راحتی به آن ضربه بزنند.

وی خطاب به افرادی که دختر خیابان آمده‌اند، گفت: زودتر بیدار شوند و مسیر را از دشمن جدا کنند، امروز دشمن علنی به میدان آمد و این موضوع هم بر کسی پوشیده نیست اعتراض یک چیزی است آشوب هم چیزی.

امام جمعه خرم‌‌آباد گفت خاطرنشان کرد: البته مسوولان هم باید تقوی را رعایت کنند و علت‌یابی کنند.

شمسی فر با بیان اینکه دشمن از جهات مختلف جنگ را شروع کرده است‌، عنوان کرد: یکی از این جنگ‌ها جنگ شناختی است، آموزش و پرورش باید در حوزه مسائل دینی و سیاسی برنامه داشته باشد، نهادهای فرهنگی از جمله ارشاد باید در جهاد تبیین با تمام قدرت به میدان بیایند.

وی بیان کرد: مسوولان دستاوردهای نظام را به جوانان و نوجوانان انعکاس دهند.

امام جمعه موقت خرم‌‌آباد با اشاره به سیاه نمایی دشمن، گفت: درست است ضعف، مشکل و نارسایی داریم، و حتی شاهد کم کاری و ناتوانی برخی مسوولان هستیم اما انعکاس رشد و پیشرفت کشور وظیفه مسوولان است.

انتهای پیام/؛

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول