اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۵ هزار ماموریت نوروزی توسط اورژانس لرستان انجام شد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری و در قالب طرح نوروزی ۵ هزار و ۶۴ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان انجام شده که ۹۱۹ مورد آن تصادفی و ۴هزار و ۱۴۵ ماموریت غیر تصادفی بوده است.

۵ هزار ماموریت نوروزی توسط اورژانس لرستان انجام شد

مهدی غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ۸۶ پایگاه شهری و جاده‌ای در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: همچنین ۳ پایگاه هوایی در بروجرد، خرم‌آباد و الیگودرز و دو اتوبوس آمبولانس نیز در بروجرد و خرم‌‌آباد فعالیت دارند.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری و در قالب طرح نوروزی ۵ هزار و ۶۴ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان انجام شده که ۹۱۹ مورد آن تصادفی بوده است و ۴هزار و ۱۴۵ ماموریت غیر تصادفی بوده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ۹۱۹ مورد تصادف‌‌ رخ داده ۹۶۴ مصدوم داشت که توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند، همچنین از موارد غیرتصادفی ۱۹۵۷ مصدوم به بیمارستان اعزام شدند.

غیبی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌های جاده‌ی و شهری در این ایام ۶ پایگاه سلامت در ورودی شهرها مستقر بودند، عنوان کرد: ۱۸۰۱ بیمار توسط پایگاه سلامت درمان شدند، همچنین ۱۳ بیمار توسط اورژانس هوایی استان جا به جا و به بیمارستان اعزام شد.

 وی در پایان صحبت‌های خود گفت: بیشترین عملیات اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در طرح نوروزی مربوط به خرم‌آباد و بروجرد بود، این آمار به دلیل جمعیت زیاد و تعداد مسافری است که در این شهرها تردد داشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول