اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا تفاوت مبنایی دارد/ مسئولان ارتباط با مردم را بیشتر کنند

امام جمعه پل‌دختر گفت: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب‌های دنیا تفاوت مبنایی دارد و نظیر آن در هیچ جا دیده نمی‌شود.

انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا تفاوت مبنایی دارد/ مسئولان ارتباط با مردم را بیشتر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در نخستین روز از دهه فجر در دیدار مسئولان شهرستان پل‌دختر با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما براساس ایمان و ارزش‌های دینی و معنوی بود که با رهبری امام خمینی (ره)، حضور مردم و با هدف زدودن استبداد و استکبار و ظلم ستیزی به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی  با حرکت‌ها و انقلاب‌هایی که  در دنیا رخ داد از جمله انقلاب فرانسه ، روسیه و غیره  که جنبه ظاهری و مادی و دنبال سلطه طلبی و حکم‌فرمایی و استعمار بودند متفاوت است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع و ظهور امت صالحان به کمک مستضعفان علیه ظلمت و طاغوت و استکبار و یک تاریخ ماندگار نه تنها در ایران اسلامی بلکه در عالم بشریت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نصرت و عنایت الهی و از نوع اتکا به خدای متعال بود و براساس مادیات و برای رسیدن به قدرت نبود.

موسوی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران توسط یک عالم دینی ، مرجع تقلید آگاه، مدیر و مدبر امام راحل بنیانگذاری شد و بالاترین جمله در وصف امام را مقام معظم رهبری فرمودند که "امام آن اولی بود که دومی" نداشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با دست خالی اما با توکل به خدا، عنایت الهی، رهبری امام و به حمایت و پشتوانه مردم رقم خورد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: انقلاب را امام راحل به وجودآوردند و به عنوان یک امانت تحویل ما شده و باید از این امانت محافظت و صیانت کرد وحکومت اسلامی بر مبنای ولایت مطلقه فقیه بنا نهاده شده که باید به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل داده شود.

وی افزود: امروز ۱۲ بهمن آغاز ایام الله دهه فجر است که زنگ انقلاب گرچه به صورت نمادین نواخته می‌شود اما نباید تنها به یک خبر و تصویر بسنده شود بلکه این زنگ، زنگ بیداری است که بدانیم کجای این انقلاب ایستاده‌ایم و هر لحظه آماده خدمت به مردم و تلاش و کوشش و فعالیت مضاعف در این راستا باشیم.

موسوی یادآورشد: مردم شاکر و قدردان نعمت و خدمات جمهوری اسلامی هستند اما این خدمات باید عادلانه توزیع شود و مدیران انقلابی نباید تنها این نام را یدک بکشند بلکه باید با مسئولیت پذیری خود را در خدمت به مردم موظف و مکلف بدانند و تنها به پشت میزنشینی اکتفا نکنند که این خیانت به انقلاب، نظام ، مردم و خون شهدا است.

وی افزود: نباید مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که مردم احساس کنند از آنها فاصله گرفته و با آنها بیگانه‌اند بلکه باید این ارتباط حفظ و بیشتر شودتا رضایت مردم جلب و مهم‌تر از آن گره از مشکلات آنان باز شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول