اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فعالیت ادارات لرستان با تاخیر شروع می‌شود/ تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌ها

تمام ادارات و موسسات عالی و آموزشی لرستان فردا شنبه ٢ بهمن از ساعت ٩ شروع به فعالیت می‌کنند.

فعالیت ادارات لرستان با تاخیر شروع می‌شود/ تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان‌های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف جویی در مصرف انرژی، شروع ساعت کار اداری کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی فردا شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹صبح خواهد بود.

در همین راستا روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان نیز ساعت شروع فعالیت مدارس در شهرستان‌های مختلف استان را به شرح زیر اعلام کرد:

شهرستان های کوهدشت،پلدختر ، بروجرد، ازنا، دورود، چگنی، رومشکان و نواحی یک و دو شهرستان خرم آباد و مناطق اشترینان، سیلاخور، طرهان، کوهنانی،معمولان، پاپی، زاغه و بیرانشهر : تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود. 

 شهرستان سلسله: فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد و مدارس نوبت صبح دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می گردد

 الیگودرز: آموزش حضوری در کلیه مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد. همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد.

شهرستان نورآباد و منطقه کاکاوند: آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد.

ویسیان و ززوماهرو: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت آموزش مجازی از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول