اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

وزیر نیرو: افزایش ۶ هزارمگاواتی تولید برق کشور در سال آینده

وزیر نیرو با اشاره به برنامه 4 ساله دولت برای جبران کامل کسری تولید برق، از افزایش ۶ هزارمگاواتی توان تولید برق کشور در سال آینده خبر داد.

وزیر نیرو: افزایش ۶ هزارمگاواتی تولید برق کشور در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌اکبر محرابیان در بازدید از نیروگاه برق خرم‌آباد اظهار کرد: برای تامین برق، یک برنامه‌ریزی شده تا در قالب برنامه‌ای ۴ ساله بتوانیم کسری تولیدمان را به طور کامل تامین کنیم و شرایط تولید برق‌مان به یک شرایط خوب و استاندارد برسد.

وی ادامه داد: برای پیک تابستان ۱۴۰۱ پیش‌بینی کردیم که نزدیک به ۶ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شود که از این مقدار ۴۵۰۰ مگاوات آن مربوط به نیروگاه‌های حرارتی، گازی و بخار هستند.

محرابیان افزود: هم‌اکنون در نیروگاه برق خرم‌آباد که توسط بنیاد مستضعفان سرمایه‌گذاری شده، هستیم؛ کار بسیار خوبی است که انجام داده‌اند.

وزیر نیرو اضافه کرد: ۲ واحد گاز قبلا به بهره‌برداری رسیده و واحد بخار آن نیز جزو برنامه است تا در تابستان بتوانیم شاهد بهره‌برداری آن به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات باشیم.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول