اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نقاط ضعف و قوت اقامه نماز درپل‌دختر شناسایی شود

مدیرستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: نقاط ضعف و قوت اقامه نماز به ویژه نمازجماعت در ادارات شهرستان پل‌دختر، شناسایی شود.

نقاط ضعف و قوت اقامه نماز درپل‌دختر شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام محمد جواد چراغی روز سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: برخی شهرستان‌های استان لرستان از نظر اقامه نماز و اهمیت جایگاه آن، بسته به فعالیت‌های انجام شده دارای نقاط قوت و ضعف هستند که باید درراستای اصلاح  و رفع  نقاط ضعف وتقویت نقاط قوت تلاش شود.

وی، به پیام ۲۸ گانه مقام معظم رهبری در رابطه با اقامه نماز اشاره کرد و افزود: در این پیام مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ نماز در قالب اجرای اجلاس سالانه ، مشخص شده است و وجود حاج آقا قرائتی یکی از نقاط قوت این موضوع است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان این‌که کرونا ضمن ایجاد آسیب‌ها، فرصت‌هایی به دنبال داشت،گفت: در جامعه اسلامی ادارات باید مکان برای نماز و نماز خانه مجهز داشته باشند و مسئولان ادارات به عنوان الگو باید در صف اول نمازهای جماعت ، به آن اهمیت دهند، و بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: در این راستا مصوبات هیات دولت در رابطه با اقامه نماز به دستگاه‌ها منعکس شده و باید در اجلاس استانی نگاه ویژه‌ای به این امر داشته باشیم.

چراغی یادآور شد: مدیران و مجموعه‌های خوبی در رابطه با اقامه نماز زحماتی متحمل شدند که لایق تقدیر است و باید در راستای اجرایی فرهنگ نماز دیده شوند تا در انجام فعالیت‌های بعدی، بیشتر تشویق و ترغیب شوند.

وی از مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان پل‌دخترخواست دستگاه‌های برتر در سطح ادارات این شهرستان در رابطه با اهمیت جایگاه نماز و اقامه نماز جماعت را به ستاد استان معرفی کند.#

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول